اردبیل؛

تیم ملی والیبال ایران امروز با آمادگی کامل به مصاف پاکستان می رود

سرمربی تیم ملی والیبال زیر ۲۳ سال امید ایران گفت: تیم ملی والیبال امید ایران امروز در ساعت 17 و 30 دقیقه با آمادگی کامل به مصاف پاکستان می رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، خوان سیچلو افزود: در حال حاضر تمرینات تیم ملی والیبال امید ایران به طور منظم انجام شده ‌و بازیکنان از آمادگی کامل برخوردارند و امروز بعد از ظهر در نخستین بازی خود به مصاف پاکستان می‌روند.

وی با اشاره به این‌که تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران با آمادگی کامل در مسابقات والیبال امیدهای آسیا ظاهر شده است، افزود: ما در این مسابقات صددرصد به قهرمانی فکر می‌کنیم که این امر با حمایت تماشاگران اردبیلی و حضور قدرتمند بازیکنان دور از دسترس نیست .

سرمربی تیم ملی والیبال زیر 23 سال امید ایران گفت: بازیکنان تیم ملی زیر 23 سال امید ایران لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی بزرگسالان را دارند، چرا که این بازیکنان از آمادگی کاملی برخوردار هستند و می‌توانند در آینده بدنه تیم ملی والیبال بزرگسالان را تشکیل دهند.

سیچلو اظهار کرد: تیم ملی والیبال امید ایران بیش از 1.5 ماه است که تمرینات خود را آغاز کرده و چند روزی هم هست که در اردبیل تمرینات خود را شروع کرده‌‌ که تک تک بازیکنان از آمادگی کاملی برخوردار هستند و 12 بازیکن برای حضور قدرتمند در مسابقات آسیایی انتخاب شده‌اند .

وی تصریح کرد: تیم ملی والیبال امید ایران حریفان قدرتمندی در مسابقات والیبال امیدهای آسیا دارد که انتظار داریم با پیروزی مقابل حریفان افتخاری دیگر برای کشور ایران به دست بیاورد .

سرمربی تیم ملی والیبال زیر 23 سال امید ایران گفت: انتظار می‌رود با حضور پرشور تماشاگران اردبیلی در ورزشگاه رضازاده بتوانیم قهرمان مسابقات والیبال امیدهای آسیا باشیم .

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.