اردبیل؛

برنامه نخستین روز مسابقات والیبال امیدهای آسیا در اردبیل اعلام شد

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل گفت: در نخستین روز از مسابقات والیبال امیدهای آسیا تیمهای ازبکستان، قزاقستان، مالزی، استرالیا، ژاپن، سریلانکا، ایران و پاکستان با یکدیگر رقابت می‌کنند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی افزود: در حال حاضر تمامی 11 تیم شرکت کننده در مسابقات والیبال امیدهای آسیا در استان اردبیل و شهرستان سرعین اسکان یافته‌اند و امروز 11 اردیبهشت ماه نخستین رقابت‌های این مسابقات در جریان برگزاری چهار بازی انجام می‌شود .

وی گفت: ساعت 10 صبح تیم های ازبکستان و قزاقستان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و بعد از این مسابقه نیز در ساعت 12:30 تیم های مالزی و استرالیا مسابقه خواهند داد که این دو بازی در ورزشگاه رضازاده اردبیل برگزار می‌شود .

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل افزود: به غیر از این بازی ها تیم های ژاپن و سریلانکا ساعت 15 و تیم های ایران و پاکستان ساعت 17:30 در این ورزشگاه نخستین بازی خود را برگزار می‌کنند که بازی تیمهای ایران و پاکستان به نوعی افتتاحیه این مسابقات خواهد بود .

فلاحی تصریح کرد: از مردم فهیم و غیور اردبیل انتظار داریم که با حضور گرم خود در ورزشگاه رضازاده تیم ملی والیبال امید ایران را به صورت بسیار مناسب تشویق کنند، چرا که تیم های نخست و دوم این مسابقات به بازی های جام جهانی مصر صعود خواهند کرد که قطعا این مهم نیازمند حمایت تماشاگران است .

وی بیان کرد: در حال حاضر ورزشگاه رضازاده اردبیل به طور کامل برای برگزاری این مسابقات آماده شده و عوامل فنی و اجرایی فدراسیون والیبال نیز در اردبیل حضور داشته و مقدمات و زیرساخت های فنی لازم برای برگزاری این مسابقات را آماده کرده‌اند .

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.