پخش زنده دیدار پارس جنوبی جم و بادران تهران

دیدار تیم فوتبال پارس جنوبی جم و بادران تهران ساعت 17 و 30 دقیقه امروز از شبکه استانی صداوسیمای بوشهر و شبکه ورزش سیما به صورت مستقیم پخش می‌شود.

پخش زنده دیدار پارس جنوبی جم و بادران تهران
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، تیم پارس جنوبی جم امروز در آخرین دیدار خود در مسابقات فوتبال باشگاه‌های دسته اول کشور، میزبان بادران تهران خواهد بود.

این دیدار از شبکه استانی صداوسیمای بوشهر و شبکه ورزش سیما به صورت مستقیم پخش می‌شود و گزارشگر آن شاهین بهرام نژاد است.

پیش از این، قرار بود این بازی ساعت 17 امروز برگزار شود اما با توجه به این که قرار است پس از این دیدار، مراسم اهدای جام قهرمانی و اختتامیه لیگ دسته اول برگزار شود، با نظر سازمان لیگ زمان این بازی به 17 و 30 دقیقه تغییر کرد.

در اطلاعیه سازمان لیگ فوتبال کشور آمده، با توجه به این‌که بازی دو تیم پارس جنوبی و بادران تهران هیچ حساسیتی در جدول لیگ برای تیم‌های صدر جدول ندارد و نیاز به برگزاری مسابقه به طور همزمان نیست،بنابراین دیدار این دو تیم به جای ساعت 17 در ساعت 17 و 30 دقیقه روز دوشنبه برگزار می شود.

مهدی تارتار سرمربی تیم پارس جنوبی جم در جریان آخرین تمرین تیمش برای بازی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری صداوسیما، از استان بوشهر به عنوان استانی فوتبال خیز یاد کرد که دست‌کم باید یک تیم در لیگ برتر داشته باشد.

پارس جنوبی جم پس از شاهین بوشهر که چند دوره ای در لیگ برتر فوتبال حضور داشت، دومین تیم استان بوشهر در لیگ برتر به شمار می‌رود.

اما امروز ایرانجوان بوشهر دیگر نماینده استان بوشهر در جام آزادگان در تهران به مصاف راه آهن می‌رود. این تیم در جایگاه چهاردهم جدول 18 تیمی این رقابت‌ها قرار دارد.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.