تارتار فصل آینده سرمربی پارس‌جنوبی جم می‌ماند

سرپرست تیم فوتبال پارس‌جنوبی جم گفت: با توجه به عملکرد موفق مهدی تارتار در لیگ دسته اول، این سرمربی در فصل آینده نیز سرمربی پارس جنوبی جم در لیگ است.

تارتار فصل آینده سرمربی پارس‌جنوبی جم می‌ماندبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالرحیم خطیب ظهر امروز در جمع خبرنگاران در جم با بیان اینکه جشن صعود تیم فوتبال پارس جنوبی جم به لیگ برتر برگزار می‌شود، اظهار داشت: جشن صعود تیم فوتبال پارس جنوبی جم به لیگ برتر، فردا با حضور رئیس فدراسیون فوتبال در این شهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مراسم جام قهرمانی در جام آزادگان به تیم پارس جنوبی جم اهدا می‌شود، گفت: در مراسم فردا مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و تعداد از مدیران این فدراسیون حضور دارند.

سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم با بیان اینکه برای این مراسم از علی پروین هم دعوت شده افزود: ‌تاکنون پاسخ دعوت ارائه نشده هر چند امیدواریم که فردا میزبان این پیشکسوت ارزشمند باشیم.

خطیب درباره آماده شدن ورزشگاه توحید برای لیگ برتر فوتبال گفت: مواردی که سازمان لیگ از ما خواسته زیاد نیست و مهمترین آن عوض شدن چمن ورزشگاه است که پس از بازی با تیم بادران این کار انجام می‌گیرد.

سرپرست تیم فوتبال پارس‌جنوبی جم با تقدیر از تماشاگرانی که همیشه حامی این تیم بوده‌اند، بیان کرد: علاوه بر مردم جم، تماشاگرانی از سراسر استان بوشهر و شهرستان‌های جنوبی استان فارس مانند شهرهای لار، لامِرد و گله‌دار داشتیم و در روزهای برگزاری مسابقه شور و نشاط خاصی در جم وجود داشت.

خطیب از تارتار در فصل آینده به عنوان سرمربی پارس جنوبی جم در لیگ برتر خبر داد و افزود: با توجه به عملکرد موفق مهدی تارتار در لیگ دسته اول، این سرمربی در فصل آینده نیز سرمربی پارس جنوبی جم  درلیگ برتر است. ایرانجوان بوشهر دیگر نماینده استان در مسابقات فوتبال باشگاه‌های دسته اول نیز بتواند فصل آینده به لیگ برتر صعود کند تا استان فوتبالی بوشهر دو نماینده در لیگ داشته باشد.

وی با اشاره به آخرین مسابقه تیم پارس جنوبی جم افزود: تیم پارس جنوبی جم ساعت 17 فردا در هفته سی و چهارم مسابقات فوتبال باشگاه‌های دسته اول کشور(جام آزادگان)، میزبان تیم بادران تهران است.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.