این ربات ها در سریعترین زمان برای شما دیوار می سازند +فیلم

با پیشرفت تکنولوژی در آینده نزدیک شاهد انبوه ربات هایی خواهیم بود که در ساخت و ساز نفش نیروی فیزیکی را انجام خواهند داد.

این ربات ها در سریعترین زمان برای شما دیوار می سازند+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از دیرباز نیروی انسانی نقش اساسی و کارایی در ساخت و ساز داشته است. همزمانی توان بدنی افراد و بهره گیری از مواد و مصالح مختلف منجر به ساخت وسازهای مختلف خواهد شد.
 
 اما این بار بشنوید از ربات هایی که قادرند با سرعتی چندین برابر یک انسان دیوارهایی بی عیب و نقص بسازند. این تکنولوژی که صرفه جویی اقتصادی خوبی در حوزه ساخت و ساز به همراه خواهد داشت توسط جف رایل انگلیسی طراحی شده است.
 
وی بیش از 20 سال است که در این حوزه به آموزش و فعالیت مشغول بوده و این پروژه را نقطه عطفی در کارنامه کاری خود می داند، طراحی و ساختار کلی بوسیله 3D شکل گرفته و سپس بازوهای چرخشی ماشین براحتی و با دقت بسیار دستورات را انجام خواهند داد.

 
 
 
برای دانلود اینجا کلیک کنید
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منتظر
۱۱:۵۵ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
اینکه گفته میشود انسان باید به روز باشد ، یعنی همین ، زمانی بود خودروها و کارخانه های پارچه بافی و ... بوسیله نیروی کار انسان ساخته و پرداخته میشد ، و امروز تمام این کارها توسط رباط و دستگاه های مکانیکی ساخته میشود ،
امروز جهان به سمت خودروهای برقی و کلا حذف سوختهای فسیلی پیش می رود ، بنابراین عقلای هر جامعه باید به این نوع از پیشرفتها توجه وافر داشته باشند تا در آینده نه چندان دور ، نیروی کار جامعه دچار مشکل نشود .
در جامعه ما به علت انقلاب و جنگ تحمیلی ، کمی از این پیشرفتهای عمومی عقب ماندگی داریم و امیدوارم رئیس جمهور آینده ، این دغدغه اصلی را در برنامه های کاری خود قرار دهد و اجازه ندهد در دانشگاها رشته هائی که محلی برای انتخاب شغل و کمک به تولید ندارند ، دانشجو جذب کنند .
بعضی از خودروهای وارداتی را باتجربه ترین مکانیکهای داخلی نمیتوانند تعمیر کنند ، زیرا بگونه ای ساخته شده اند که توسط دستگاهای مخصوص عیب یابی و تعمیر میشوند .
به امید اینکه از امسال هرکاری را از طریق روشهای کاملا علمی بیاموزیم و جوانان جامعه را با شیوه های علمی تربیت کرده و آموزش دهیم.
و این امر مهم ، نیاز به عزم عمومی دارد ، ملت ایران ... یاعلی مدد
آخرین اخبار