ساری؛

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مظهر قدرت جمهوری اسلامی

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به عنوان مظهر قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و دنیا شناخته می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حجت الاسلام مجید انصاری معاون حقوقی رئیس جمهور در جشنواره نشاط و امید جوانان در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم، همه مردم را به پای صندوق های رای دعوت کرد.

وی اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را به عنوان مظهر قدرت جمهوری اسلامی مورد تاکید قرار داد و از همه گروههای مردم به ویژه جوانان برای مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو دعوت کرد تا در روز رای گیری هیچ کس در خانه نماند تا با آرای خود آینده کشور را بسازند.

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت : این دولت توانست با تکیه بر نیروی جوان کشور در صحنه های اقتصادی همچون مهار تورم، رشد ملی و افزایش تولید محصولات پتروشیمی بدرخشد.

حجت الاسلام مجید انصاری با بیان اینکه دولت سالانه 700 هزار فرصت شغلی خالص ایجاد کرده است، افزود: دولت روحانی 2 هزار و 500 شرکت دانش بنیان با مشارکت جوانان دانشگاهی تشکیل داد، در مقابل انتقادات و تخریبها ایستاد تا زمینه رابطه با جهان را فراهم کند، امروز دیگر دانشجوی ما برای انتقال پول به خارج از کشور با مشکل مواجه نیست و سایه جنگ و تهدید از کشور رخت بربسته است.

وی با اشاره به تحقق خودکفایی گندم برای نخستین بار در کشور، گفت: در سال 92 فقط برای 18 روز گندم ذخیره داشتیم و سالانه 6 میلیون تن گندم وارد کشور میشد اما دولت از 14 میلیون گندم تولیدی در سال گذشته، 11 میلیون تن را به صورت تضمینی خریداری کرد تا با خودکفایی در تولید گندم، در جمع کشورهای صادرکننده این محصول نیز قرار بگیریم.

انتهای پیام/آ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.