ساری،

انتخابات، گزینش بهترین ها است

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی مازندران در جمع کارکنان انتظامی شهرستان آمل به تشریح جایگاه و نقش انتخابات در جامعه پرداخت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، به نقل از پايگاه خبری پليس، حجه الاسلام علی نوری در مراسم تودیع و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان آمل در جمع کارکنان این فرماندهی با اشاره به جایگاه انتخابات، گفت: جایگاه انتخابات در میان وقایع و رخدادهای هر جامعه خصوصا جامعه اسلامی ما واقعه ای مهم است و به تعبیر به جای مقام معظم رهبری ارزش آن مثل ارزش لیله القدر در میان سایر لیالی است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مازندران، گفت: انتخابات گزینش بهترین هاست و بهترین ها در بیان مقام معظم رهبری با اوصاف خاص بیان شده اند که معظم له معیار جامعی را در قالب بایسته ها و نبایسته های اوصاف یک منتخب بیان داشته اند.

وی ضمن دعوت از همه کارکنان انتظامی و مردم به مشارکت فعال در انتخابات، افزود: با توجه به تحولات جهانی و به خصوص در گیری و جنگ در خاورمیانه انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم حساسیت بیشتری دارد،که باید در محیطی امن و با شکوه برگزار شود.

در پایان این مراسم از حجه الاسلام مهدی امینی رئیس سابق عقیدتی سیاسی شهرستان که به سمت رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی کرمانشاه منصوب شد، قدردانی و حجه الاسلام آقامیری به عنوان رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان آمل منصوب شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.