مشهد؛

نمایشگاه «پوستر ۸» با موضوع کتاب و کتابخوانی در مشهد

مدیرعامل به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) از مشارکت و همکاری این مجموعه در برگزاری نمایشگاه «پوستر هشت» با موضوع کتاب از تاریخ هفتم تا چهاردهم اردیبهشت ماه در نگارخانة رضوان مشهد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، حسین سعیدی مدیرعامل به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: هشتمین نمایشگاه پوستر مدرسان گرافیک مشهد به مناسبت روزجهانی گرافیک و به همت به‎نشر (انتشارات آستان قدس رضوی‎)، مؤسسة آفرینشهای هنری آستان قدس رضوی و گروه مدرسان گرافیک مشهد برگزار می‎شود.

وی افزود: نگارخانة رضوان از ساعت ۱۷ روز پنجشنبه، هفتم اردیبهشت ماه آیین گشایش نمایشگاه «پوستر هشت» را میزبانی می‎کند و این نمایشگاه تا چهاردهم اردیبهشت ماه برای بازدید علاقه‎مندان برپا خواهد بود.

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی گفت: در هشتمین نمایشگاه پوستر مدرسان گرافیک مشهد، ۵۰ اثر گرافیکی به مناسبت ۲۷ آوریل، روز جهانی گرافیک با موضوع کتاب و کتابخوانی در تابلوهایی به ابعاد ۱۰۰ در ۷۰ از اساتید برجستة گرافیک به معرض نمایش در می‌آید.

سعیدی خاطرنشان کرد: نمایشگاه «پوستر هشت» صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصر‌ها از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در محل نگارخانة رضوان واقع در خیابان کوهسنگی مشهد، شمارة ۱۶ پذیرای علاقه‎مندان و هنردوستان خواهد بود.

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی گفت: این تابلوهای گرافیکی با موضوع کتابخوانی پس از پایان نمایشگاه در فروشگاههای دوازده‌گانة کتاب و محصولات فرهنگی به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) به نمایش درخواهند آمد.
انتهای پیام//ف. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار