بیرجند؛

ذوب‌آهن اصفهان مطالبات طبس را پرداخت کند

برخی از شرکت‌های غیربومی به ویژه در ذوب‌آهن اصفهان در پرداخت مطالبات و حق حقوق شهرستان اقدام کنند تا مشکلات کارگری نیز به تبع آن مرتفع شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛سید مهدی طلائی ‌مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس صبح امروز در دیدار با نمایندگان جامعه کارگری طبس در محل فرمانداری این شهرستان با اشاره به اینکه سال 96 سال اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال است،گفت:تولید و اشتغال تنها به همت و تلاش ارزنده کارگران و سخت کوشان عرصه تولید میسر خواهد شد.

وی افزود:اشتغال نیز زمانی محقق خواهد شد که بنیان عرصه‌های تولید مستحکم و پایدار باشد و این مهم تنها با حضور زحمتکشان عرصه تولید،کارگران زحمت کش و کم توقع محقق می‌شود.

سید مهدی طلائی ‌مقدم گفت:در برخی موارد کارگران را در شهرستان وجه ‌المصالحه قرار می‌دهند که کاری ناخوشایند است و کارفرمایان حتی انگشت شمار حق چنین کاری را ندارند و بدانند که ما می‌دانیم چه اتفاقی می‌افتد و موارد به دقت رصد می‌شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس افزود:برخی از شرکت‌های غیربومی به ویژه در ذوب‌آهن اصفهان همان‌طورکه در سود اقتصاد شهرستان سهیم است در پرداخت مطالبات و حق حقوق شهرستان اقدام کنند که مشکلات کارگری نیز به تبع آن مرتفع می‌شود.

وی با توجه به اهمیت قوانین کار و کارگری گفت:بازار کار شهرستان به معادن وابسته است و نیاز به تغییر نگرش دارد.

سید مهدی طلائی ‌مقدم افزود:نگرانی امنیت شغلی در راندمان کار مؤثر است و مسائل و مشکلات کارگری در سال جاری باید به حداقل برسد و جلسات کار و کارگری نباید به این هفته خلاصه شود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.