شهرکرد؛

برگزیدگان مرحله منطقه‌ای جشنواره قرآن و عترت دانشجویان

مرحله منطقه‌ای سی و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهرکرد، با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مرحله منطقه‌ای سی و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‌های کشور، امروز چهارشنبه ۳۰ فروردین ۹۶ با معرفی نفرات برتر در دانشگاه شهرکرد به کار خود پایان داد.
 
این جشنواره از روز گذشته سه شنبه ۲۹ فروردین با شرکت ۱۴۳ دانشجو در دو بخش خواهران و برادران از ۳۰ دانشگاه مناطق ۵، ۶ و ۱۰ کشور شامل استان‌های اصفهان، یزد، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، خوزستان و چهارمحال و بختیاری در رشته‌های قرائت ترتیل و تحقیق و حفظ ۵، ۱۰ و ۲۰ جزء و کل قرآن کریم برگزار گردید.
 
در رشته ترتیل خواهران این جشنواره، وحیده السادات مهدوی از دانشگاه اصفهان، فریال خنافره از دانشگاه شهید چمران اهواز و سعیده صالحی از دانشگاه اصفهان اول تا سوم شدند و در رشته ترتیل برادران، امیر طیب تائبی از دانشگاه اصفهان، حسین قدسی از دانشگاه یزد و حسین فرامرزی از دانشگاه صنعتی اصفهان مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.
 
همچنین در رشته تحقیق بخش خواهران، فاطمه سادات میر کریمی از دانشگاه یزد مقام اول، سحر میرزاخانی از دانشگاه اصفهان مقام دوم و الهام عساکره از دانشگاه اهواز مقام سوم را کسب کردند.
 
در رشته تحقیق بخش برادران هم محمدرضا ابوطالبی از دانشگاه باختر ایلام، امیر عباس فریدی از دانشگاه یزد و علیرضا مکاری از دانشگاه شهرکرد اول تا سوم شدند.
 
زهرا توکل از دانشگاه اصفهان، مهدیه شمس از دانشگاه یزد و سمیه مسعودی نیا از دانشگاه کاشان هم حائز مقام‌های اول تا سوم رشته حفظ کل قرآن کریم در بخش خواهران، و امیر حسین عطارزاده از دانشگاه یزد، محسن رحیمی از دانشگاه اصفهان و عبدالله احمدی زاده از دانشگاه آیت الله حائری میبد موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم این رشته در بخش برادران گردیدند.
 
همچنین در رشته حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم، صفا عسگری از دانشگاه اصفهان، الهام خوانجانی از دانشگاه صنعتی اصفهان و زهره محمدی نجف آبادی از دانشگاه معارف قرآن و عترت (ع) اصفهان اول تا سوم بخش خواهران، و ایمان شیخ از دانشگاه صنعت نفت، محسن حسینی کوپایی از دانشگاه صنعتی اصفهان و هادی حیدری از دانشگاه کاشان اول تا سوم بخش برادران شدند.
 
در رشته حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم در بخش خواهران هم فهیمه سادات خیام نکویی از دانشگاه اصفهان مقام اول، زینب زایرچی از دانشگاه شهید چمران اهواز مقام دوم و زهرا نطقی از دانشگاه کاشان مقام سوم را از آن خود کردند و وحیدرضا میرجلیلی از دانشگاه میبد، سید محمدحسین حسینی از دانشگاه شهرکرد و امیرحسین جعفری از دانشگاه اهواز به رتبه‌های اول تا سوم بخش برادران دست یافتند.
 
مقام‌های اول تا سوم رشته حفظ ۵ جزء قرآن کریم نیز در بخش خواهران به فائزه جلالی از دانشگاه شهید چمران اهواز، فاطمه گرجی از دانشگاه شهرکرد و فاطمه مراغی از دانشگاه شهید چمران اهواز رسید و در بخش برادران ابوالفضل دهقانی از دانشگاه اردکان اول، محمدسجاد زارع از دانشگاه یزد دوم و نوید جعفری از دانشگاه کردستان و مجتبی رمضانی از دانشگاه شهرکرد مشترکاً سوم شدند.
 
همایش اعجاز علمی قرآن و کارگاه مقاله نویسی قرآن از برنامه‌های جانبی این جشنواره بود.
 
دانشگاه شهرکرد در غرب مرکز استان چهارمحال و بختیاری (شهرکرد) و کیلومتر ۲ جاده سامان، در ابتدای بلوار رهبر قرار دارد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار