شهرکرد؛

تجلیل از گروه‌های برتر مسابقات مناظرات دانشجویی

در آیینی از گروه‌های برتر مرحله استانی ششمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ در آیینی با حضور قاسم سلیمانی استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان و دانشگاهیان استان در سالن شهید مردانی استانداری، از پنج گروه برتر مرحله استانی ششمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی تجلیل شد.

در این آیین از ۲۰ دانشجو در قالب پنج گروه از دانشگاه‌های شهرکرد، پیام نور، فرهنگیان و آموزشکده فنی دختران شهرکرد تقدیر گردید که ۱۶ دانشجو در قالب چهار گروه به دختران و چهار دانشجو در قالب یک گروه به پسران اختصاص داشت.

بر اساس این گزارش؛ از گروه دانشگاه فرهنگیان شهرکرد متشکل از زهرا انصاری، فاطمه رجبی، نگین محمودی و فاطمه میراحمدی و گروه آموزشکده فنی دختران شهرکرد متشکل از مریم کیوانی، سارا دهقانی، فاطمه جمشیدی و حدیثه شهیدی به عنوان رتبه‌های اول و دوم تقدیر به عمل آمد.

همچنین از گروه دانشگاه پیام نور شهرکرد متشکل از معصومه علیپور، عاطفه اکبری، زهرا دری و فاطمه بیگ زاده، گروه دانشگاه شهرکرد متشکل از رضا باقری، رضا حیدری، محسن بهرامی و صادق فرامرزی و گروه دیگری از دانشگاه پیام نور شهرکرد متشکل از محمدحسین عبدالهی، کیمیا امیرخانی، سمانه عابدینی و زهرا مولوی به عنوان رتبه‌های سوم تا پنجم تجلیل شد.

در این برنامه همچنین از ۹ داور شرکت کننده در این مسابقات از دانشگاه‌های شهرکرد، آزاد اسلامی، پیام نور، فنی و حرفه‌ای و فرهنگیان شهرکرد تقدیر گردید.

مرحله استانی ششمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران نشان خواجه نصیرالدین طوسی، با هدف زمینه‌سازی برای شکل گیری تفکر خلاق و نقاد در میان دانشجویان و همچنین رشد و شکوفایی فرهنگ گفت و گو و زمینه‌سازی در راستای یادگیری اصیل، عمیق و پایدار، اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد.

زمان مرحله منطقه‌ای مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران اواخر مهرماه و مرحله کشوری آذرماه سال جاری خواهد بود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار