در آستانه دیدار برگشت رئال مادرید- بایرن مونیخ

دلایل جدایی کارلتو از جمع کهکشانی ها فاش شد

کارلو آنچلوتی در کتاب زندگی نامه خود به تشریح دلایل جدایی اش از رئال مادرید پرداخته است.

دلایل جدایی کارلتو از جمع کهکشانی ها فاش شدبه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پس از گذشت نزدیک به 2 سال از اخراج کارلو آنچلوتی از سرمربیگری رئال مادرید وی فاش کرد که چه داستانی منجر به خروجش از جمع کهکشانی‌ها شده است.

آنچلوتی یک سال پس از پایان دادن به انتظار 12 ساله رئال مادرید برای کسب دسیما (دهمین قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا) از این تیم اخراج شد که این امر دوستداران فوتبال را غافلگیر کرد.

کارلتو در کتاب زندگی نامه خود با عنوان «رهبری آرام: قلب‌‌ها، یادها و بازی‌های پیروز» نوشته است:  همه چیز خوب بود اما مشکلات بزرگی پیش آمد. اولین آنها زمانی به وجود آمد که یوفا یک گزارش آماری منتشر کرد که نشان می‌داد مدت زمان تمرینات تیم ما از سایر تیم‌های اروپایی کمتر است. 22 بازی متوالی برده بودیم و این بدان معنا بود که کارمان را خوب انجام داده ایم اما به محض اینکه باختیم و گزارش آماری یوفا منتشر شد، باشگاه مرا تحت فشار قرار داد و گفت که باید بیشتر تمرین کنیم.

وی افزود: اما نظر من کاملاً برعکس بود. اعتقاد داشتم بازیکنانم باید استراحت کنند چراکه یک ماه خسته کننده و پر از مصدومیت را سپری کرده بودیم و می‌دانستم که اگر آن روند ادامه پیدا کند، لالیگا را از دست می‌دهیم. آمارهای یوفا به من ثابت کرد که مسئولان باشگاه رئال مادرید به آن آمار و ارقام بیشتر از کاری که من داشتم انجام می‌دادند، اعتماد دارند.»

آنچلوتی سپس مشکل دوم و جنجالی‌تری که سبب اخراجش شد را توضیح داده است. وی نوشته است: مدیر اجرایی باشگاه به من گفت که رئیس باشگاه (فلورنتینو پرس) می‌‌خواهد با من صحبت کند. زمانی که به دفتر رئیس رفتم به من گفت که گرت بیل با وی تماس گرفته و گفته است که در بازی چهارم ژانویه (برد 2 بر یک رئال برابر والنسیا در ورزشگاه مستایا) تعویض شده است. مدیر برنامه بیل گلایه کرده بود که وی می‌خواهد نقش محوری تری در تیم داشته باشد. رئیس به من گفت که چه کاری می‌توانم برای بیل انجام دهم و پاسخ من این بود «هیچ چیز»! نمی‌توانستم در میانه فصل سیستم بازی تیمم را تغییر دهم. از آن زمان به بعد رابطه من و پرز دیگر هرگز مانند قبل نشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار