اخراج مهره هاى سوخته استقلال؛ حق با منصوريان بود!

اين طور كه شواهد نشان مى دهد بازيكنان خروجى استقلال در نيم فصل مهره هاى سوخته به حساب مى آمدند.

اخراج مهره هاى سوخته استقلال؛ حق با منصوريان بود!به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در بازی استقلال مقابل صبا دیدیم، بازیکنانی که در نقل و انتقالات نیم‌فصل دوم جزء لیست مازاد استقلال بودند و از این تیم جدا شدند مقابل این تیم قرار گرفتند. 

تقریبا تمامى این بازیکنان مدعی بودند که منصوریان به آنها کم‌لطفی کرده و جدایی آنها از استقلال دلیل فنی نداشته است اما مرور سرنوشت آنها در تیم‌های جدید و البته عملکرد آنها در بازی رو در رو  با استقلال که طبیعتا با انگیزه‌های شخصی زیادی هم توام بوده چیز دیگری می‌گوید:

بختیار رحمانی
رحمانى بزرگ‌ترین بازیکن لیست مازاد استقلال در نیم‌فصل دوم بود. بعد از جدایی از جمع آبی‌ها او به فولاد خوزستان رفت و در همان روزها در مصاحبه‌های مختلف تلویحا ادعا می‌کرد که از منصوریان دلخور است اما هرچه به بازی برگشت استقلال و فولاد نزدیک شدیم مصاحبه‌های بختیار شكل ديگرى به خود گرفت و او در روز بازی هم ادعا کرد که از منصوریان دلخور نیست. 

ناگفته نماند تا قبل از این بازی بختیار در فولاد هم ناموفق بود و فقط یک پاس گل به ساسان انصاری داده بود. وی در بازی مقابل استقلال بد بازی نکرد و یک بار هم تیر دروازه تیم سابقش را لرزاند اما این برای اثبات حقانیتش و البته تایید کیفیت فنی‌اش کافی نبود. عملکرد تک تک جانشینان بختیار در استقلال که عمدتا هم بازیکنان جوانی بودند بهتر از او بود و تا به اينجا نيز ثابت شده که استقلال از جدایی رحمانی ضرر نکرده است.اين بازيكن همچنين در مصاحبه اخير خود نيز اعلام كرده شايد يك روز به استقلال بازگردم.

آرش افشین
وی جزء بازیکنان محبوب هواداران استقلال بود اما به دليل ناموفق بودن در نیم‌فصل دوم از استقلال جدا شد و به استقلال خوزستان رفت. در هفته‌های ابتدایی افشین بازی‌های خوبی ارائه داد و به نظر می‌رسید منصوریان مهره ارزشمندی را از دست داده است. نمایش او مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی هم خوب بود و یکی از دلایل باخت خانگی استقلال هم بود اما به تدریج افشین افت کرد. وی حالا با وجود اینکه در بیشتر بازی‌‎های استقلال خوزستان در ترکیب اصلی قرار داشته اما حتی یک گل یا یک پاس گل هم در کارنامه خود ثبت نکرده و اخیرا مورد اعتراض هواداران تیمش هم قرار گرفته است. با گذشت زمان به نظر می‌رسد منصوریان در مورد او هم تصمیم درستی اتخاذ کرده و استقلال با جدایی او هم مشکلی پیدا نکرده است.

محمد امین حاج‌محمدی
این بازیکن پس از پیوستن به ماشین‌سازی یکی از کسانی بود که به صراحت دلخوری‌اش را از منصوریان را اعلام کرد. حتی قبل از بازی ماشین‌سازی و استقلال هم اعلام کرد که تلاش می‌کند تا بهترین بازی‌اش را مقابل استقلال و منصوریان انجام دهد اما نتیجه این تلاش یک شکست خانگی 3-0 برای ماشین سازی بود. وی در طول نیم‌فصل دوم هم یک مدافع وسط معمولی بود که در یک تیم ضعیف کاری از پیش نبرد و همه این‌ها نشان داد که منصوریان درباره او هم اشتباه نکرده است.

میثم مجیدی
مجیدی پس از قرار گرفتن در لیست مازاد استقلال در نیم‌فصل دوم به صبای قم پیوست. او در این تیم بازی‌های خوبی انجام داد و توانست در ترکیب اصلی صبا قرار بگیرد اما واقعیت این است که کیفیت این بازیکن شاید در همین حد بود و به کار تیمی مانند استقلال نمی‌آمد. مجیدی برای استقلال یک بازیکن متوسط بود و جدایی‌اش از استقلال، هم به سود خود او تمام شد و هم آبی‌ها از این ماجرا سود بردند. با جدایی او از استقلال بازیکن جوانی به نام میلاد زکی‌پور در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت که به سرعت به عنوان یک پدیده معرفی شد. وی حالا آنقدر در استقلال جا افتاده که منصوریان برای بازی حساس مقابل الاهلی امارات در لیگ قهرمانان آسیا به او استراحت می‌دهد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یک پرسپولیسی
۲۰:۱۴ ۲۸ فروردين ۱۳۹۶
افرین منصوریان
آخرین اخبار