حربه منصوریان برای حفظ کاوه رضایی

منصوریان برای تمدید قرارداد باشگاه استقلال با کاوه رضایی، ستاره تیمش دست به کار شد.

به گزارشخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  با توجه به صحبت های منصوریان، به نظر می رسد وی از حالا برای تمدید قرارداد با ستاره تیم خود دست به کار شده است.

کاوه رضایی مهاجم و ستاره آبی پوشان با 7 گل و 7 پاس گل بی تردید موثرترین بازیکن این فصل بوده است اما در فاصله 3 بازی مانده تا پایان لیگ برتر زمزمه هایی مبنی برجدایی او به وجود آمده است.

این طور که به نظر می رسد کاوه رضایی در یک فصل حضورش در استقلال با وجود نمایش خیره کننده نه از نظر مالی و نه از نظر موفقیت های فردی نتوانسته به شرایطی که پیش از حضور در این تیم مدنظر داشته برسد و از این مساله به شدت ناراحت است.

از طرفی کاوه رضایی فکر می کرد با صحبت های منصوریان به تیم ملی دعوت می شود که این امر صورت نگرفت و شاید به همین دلیل هم باشد که منصوریان در نشست خبری قبل از بازی با صبا ترجیح داد از سرمربی تیم ملی درخواست کند که کاوه رضایی را به تیم ملی دعوت کند تا به این شکل دل مهاجم تیمش را برای ماندن در استقلال بدست بیاورد.

همچنین کاوه رضایی به شدت از بی توجهی باشگاه استقلال نسبت به مطالباتش ناراحت است و این بازیکن تا کنون تنها 50 درصد از مطالبات خود را دریافت کرده است.

با این تفاسیر منصوریان در صحبت های خود اعلام کرد، باید تلاش کنیم تا کاوه رضایی را حفظ کنیم و به تعهدات مالی با این بازیکن جامه عمل بپوشانیم. ابراهیمی و بقیه بازیکنان نیز مانند کاوه رضایی مهم هستند و باید با همه آنها تمدید کنیم.

هرچند منصوریان از حالا برای حفظ و تمدید قرارداد با کاوه رضایی دست به کار شده است اما گفته می شود این بازیکن از شرایطش در باشگاه استقلال راضی نیست و با این شرایط، باشگاه کار سختی برای حفظ ستاره این فصل خود دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار