تصمیم عجیب منصوریان برای بازی با تراکتور سازی/کدام سنگربان در تبریز؟

شنیده ها حاکی از آن است سرمربی تیم استقلال در نظر دارد با اتخاذ یک تصمیم عجیب به مصاف تراکتورسازان تبریز برود.

به گزارشخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  همان طور که در گذشته نظاره گر بودیم اکثر دیدار های استقلال و تراکتورسازی با حواشی خاصی همراه بوده است. دیدارهای استقلال و تراکتورسازی که در سال‌های اخیر تبدیل به یک رقابت سنتی، تنگاتنگ و البته پر حاشیه شده و به نوعی می توان گفت کمتر پیش آمده که این دو تیم به مصاف هم رفته و دیدارشان خالی از حاشیه باشد.

به طور حتم  بازی روز پنجشنبه دو تیم را می‌توان حساس ترین بازی آنها در همه این سال‌ها دانست چرا که شرایط جدولی نیز بر حساسیت های این بازی دامن زده است و برنده این بازی می‌تواند هم نایب قهرمان فصل جاری باشد و هم سهمیه مستقیم حضور در آسیا را کسب کند.

با این تفاسیر به نظر می رسد علیرضا منصوریان برای این دیدار حساس تیمش، یک تصمیم عجیب داشته باشد و آن هم این است که منصوریان برای جلوگیری از دامن زدن به حاشیه‌های این بازی تصمیم بگیرد از سید حسین حسینی به جای سیدمهدی رحمتی در این بازی استفاده کند وجود دارد. 

از آنجایی که در تقابل‌های اخیر رحمتی و قلعه نویی حاشیه‌هایی ایجاد شده که عمدتا هم از این حاشیه‌ها استقلال متضرر شده است، چه بسا منصوریان حتی از بردن رحمتی به سفر تبریز هم خودداری کند و مثل ۴ بازی که کاپیتان تیمش محروم بود، با حسینی و بابازاده به تبریز برود.

در هر صورت باید منتظر ماند تا دید منصوریان برای دیدار مهم مقابل تراکتورسازی چه تصمیم را لحاظ خواهد کرد .

از طرفی دیگر نا گفته نماند رحمتی دروازه بان آبی ها از امروز صبح تمرینات اختصاصی خود را آغاز کرده و این مساله می تواند نوید این را بدهد که وی خود را برای دیدار مقابل تراکتورسازی آماده می کند .

دیدار دو تیم فوتبال استقلال و تراکتورسازی روز پنج شنبه هفته جاری در تبریز برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار