تورهای لحظه آخری علی منصور تله ای برای رقبا

عملکرد تیم استقلال در لیگ قهرمانان آسیا و برتر و بردهای متوالی آبی ها در دقایق پایانی هر بازی نشان از برنامه ویژه کادرفنی این تیم برای هر لحظه از بازی دارد.

به گزارشخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم فوتبال استقلال در دیدار شب گذشته برابر صبای قم در دقایق پایانی بازی مساوی را با برد عوض کرد تا با کسب هر سه امتیاز بازی، دوباره به رتبه دوم جدول بازگردد. 

گلزنی در دقایق پایانی به ویژه دقیقه 80 به بعد مسابقه بازی اتفاقی است که در تیم منصوریان تبدیل به عادت شده و آبی های تهرانی که این روند را از ابتدای لیگ آغاز کرده اند، از هفته پانزدهم با گلزنی های متعدد خود توانستند امتیازات زیادی را کسب کنند.
 
1. تساوی برابر سپاهان که مهم ترین بازگشت استقلال به بازی در دقیقه 92 بود که یکی از این لحظه های آخری برای آبی ها محسوب می شود. بهنام برزای برابر سپاهان با یک ضربه سر توانست بازی را به تساوی بکشاند تا آبی های تهرانی به بازی بازگردند.
 

کا نشود///تورهای لحظه آخری علیمنصور

2.استقلال برابر گسترش فولاد تبریز و لوکومتیو با گلزنی در دقایق 81 و 87 توانست در دو بازی خارج از خانه شکست را با تساوی عوض کند. تساوی استقلال برابر گسترش فولاد باعث شد آبی ها برای اولین بار بالاتر از تراکتورسازی قرار بگیرند و با تساوی برابر لوکوموتیو نیز آبی ها شانس خود برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا را به شکل چشم گیری افزایش دادند. همچنین استقلال برابر پیکان در دور رفت لیگ برتر نیز دقیقه 82 گل تساوی را به ثمر رساند.

3.گل های سه امتیازی در دقایق پایانی نیز این روز ها برای استقلال مهم محسوب می شود. استقلال در دیدار برابر صبا روز شنبه با گلزنی در دقیقه 87 موفق به کسب پیروزی شد. دیدار با سایپا دیگر مسابقه ای بود که استقلال توانست در دقیقه 92 بازی مساوی را به برد تبدیل کند تا در دیدار حساس داخل خانه پیروز از میدان خارج شود. 2 گل ابراهیمی و پادوانی در این بازی ها از روی ضربه کرنر به دست آمد تا استقلال امتیاز با ارزش را در دقایق پایانی بازی کسب کرده باشد.

4. پیروزی های استقلال همراه با گل های بسیار نیز بوده که همین امر باعث شده این گل ها نتیجه مثبت برای تیم را در پی داشته باشد. گلهای علی قربانی به پیکان و لوکوموتیو، گل پادوانی به التعاون، گل نورافکن به ماشین سازی و گل جابر انصاری در دور رفت به سایپا از جمله گل هایی است که باعث شده آبی ها با نتیجه بهتری به پیروزی برسند. همچنین گل کاوه رضایی در دقیقه 87 برابر استقلال خوزستان در شکست دو بر یک آبی ها تنها گلی است که در این دقایق نتوانست کمکی به نتیجه گرفتن استقلال بکند.


کا نشود///تورهای لحظه آخری علیمنصور

5.استقلال منصوریان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا در 10 دقیقه پایانی بازی و وقت های تلف شده موفق به ثبت 12 گل شده تا تیم منصوریان در کنار بسیاری از نکات مثبت خود این مساله را نیز ثبت کند. این دقایق را می توان برای استقلال و حریفان این تیم در ادامه لیگ تورهای لحظه آخری علی منصور نامید چرا که این امر نشان گر این است که تیم منصوریان تا لحظه آخر از جنگیدن برای کسب نتیجه کوتاه نمی آید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار