دلیل نیمکت نشینی بازیکن استقلال مشخص شد

طبق نظر منصوریان، میلاد زکی پور به دلیل 2 اخطاره بودن و برای محکم کاری بیشتر در دیدار مقابل صبای قم نیمکت نشین بوده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  میلاد زکی پور یکی از بازیکنان جوان تیم فوتبال استقلال است که در نیم فصل دوم بازی‌های قابل قبولی را برای تیم انجام داد توانست  تا حدی نامش را به عنوان یک مدافع چپ ثابت در تیم استقلال جا بیندازد اما علیرضا منصوریان سرمربی استقلال این بازیکن را در بازی حساس با صبای قم روی نیمکت نشاند و به جای او از هرایر مگویان در پست دفاع چپ استفاده کرد.

با توجه به اینکه زکی پور بازی‌های زیاد و فشرده‌ای را به صورت پی در پی انجام داده بود و نیاز به کمی استراحت داشت تا در بازی برابر تراکتورسازی در شرایط ایده آل قرار گیرد، منصوریان به این ترتیب به بازیکن جوانش استراحت داد.به این ترتیب دلیل نیمکت نشینی این بازیکن به دلیل بی انضباطی و فنی نبوده است.

از طرفی نکته قابل توجه دیگر این است که این بازیکن دو اخطاره بوده و در معرض محرومیت از حساس ترین دیدار نیم فصل دوم آبی پوشان هم قرار داشته است. به این ترتیب سرمربی این تیم ترجیح داده تا جانب احتیاط را رعایت کرده و با بازی نگرفتن از این بازیکن، احتمال محرومیت وی در دیدار مقابل تراکتورسازی را به صفر برساند.

همچنین بهتر است بدانیم منصوریان برای محکم کاری ،این بازیکن را در بازی با صبا نیمکت نشین کرده تا او را برای دیدار مقابل تراکتور سازی حفظ کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار