واکنش سرپرست استقلال به محل نگهداری حیوانات اهلی در کمپ

عبدالهی سرپرست تیم فوتبال استقلال به انتشار خبر وجود محل نگهداری مرغ در کمپ حجازی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اخباری مبنی بر نگهداری مرغ و خروس در کمپ حجازی منتشر شد که سرپرست استقلال نسبت به این مساله واکنش نشان داد.

نصراله عبدالهی سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره وجود یک مرغداری در محل کمپ اظهار داشت: جا دارد تشکر ویژه ای از خاوری داشته باشیم که زمین تمرین را همیشه برای ما آماده کرده تا تمریناتمان را دنبال کنیم.

سرپرست استقلال بیان کرد: نگهداری این مرغ و خروس ها بر عهده نگهبانی کمپ است واین انتقادات بی انصافی است چرا که وجود مرغ در گوشه ای از کمپ اتفاق عجیبی نیست و نباید یک موضوع را انقدر بزرگ کنند و به حواشی دامن بزنند.

وی ادامه داد: اگر این مساله دیگران را ناراحت می کند ما هم در محل تمرین تیرانداز استخدام کنیم تا اجازه ندهند کلاغ و گنجشک در محل کمپ بنشینند!

سرپرست تیم استقلال افزود: عده ای فقط به دنبال حاشیه سازی برای استقلال هستند و بهتر است این افراد بدانند راه به جایی نمی برند.

عبداللهی درخصوص اینکه گفته می‌شود کاوه رضایی و امید ابراهیمی برای تمدید قرارداد با استقلال شروطی گذاشته‌اند، عنوان کرد: هیچ شرط و شروطی نبوده است. آنها باید پول و مطالباتشان را بگیرند و بعد برای تمدید قراردادشان صحبت کنند. همیشه هم اینطور بوده که بازیکن پول خود را گرفته و بعد وارد مذاکره می‌شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.