کرمانشاه؛

ساخت و ساز حدود 60 هزار متر مربعی در دانشگاه رازی

رييس دانشگاه رازی گفت:: طی سه سال اخير بيش از 30 درصد به زيربنای دانشگاه اضافه شده است .

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛دكتر محمدابراهيم اعلمي آل آقا افزود:تا سال 1393 كل فضاي فيزيكي دانشگاه 170 هزار مترمربع بود. از سال 93 تاكنون حدود 60 هزار مترمربع ساخت‌وساز آغاز شده است كه بعضي از اين پروژه‌ها به بهره‌برداري رسيده‌اند و برخي ديگر در آستانه بهره‌برداري هستند و اميدواريم در سال 96 افتتاح و به بهره‌برداري برسند.

رييس دانشگاه گفت: خوابگاه پسران با ظرفيت حدود چهارصد و پنجاه نفر در حال ساخت است كه با بهره‌برداري از آن، مشكلات اسكان تعدادي از دانشجويان برطرف خواهد شد.

وي بیان كرد: در يك فضاي همدلانه روند رو به رشد دانشگاه بهبود خواهد يافت و مسائل بايد در مسير دانش‌بنيان بررسي و حل گردد.

اعلمی آل آقا گفت: مرجعيت دانشگاه رازي در استان و منطقه قابل‌توجه است؛ اين مرجعيت علاوه بر علمي، بايد اجتماعي، سياسي و فرهنگي هم باشدبا تغيير رويكرد و نگرش فرهنگي دانشگاه بايد با شناسايي نقاط ضعف و قوت و با بهره‌مندي از خرد جمعي در جهت حل مشكلات اين دانشكده تلاش كنيم. در اين راه از پيشنهادهاي سازنده استقبال مي‌شود.

وي گفت: اعضاي هيات علمي و دانشجويان نبايد دغدغه‌اي غير از كار آموزشي و پژوهشي داشته باشند؛ كه با تلاش‌هاي صورت گرفته بخش عمده مشكلات رفع و شرايط نسبتاً مطلوبي فراهم شده است از تمام ظرفيت‌ هاي دانشگاه بايد در توسعه كارآفريني، اشتغال و توليد استفاده شود.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار