سمنان;

تصویب بیش از 850 مصوبه جهت رونق تولید استان

تا کنون مشکلات 352 واحد تولیدی استان بررسی و در جهت بهبود اشتغال بیش از 850 مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رفع موانع تولید استان رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان در پنجاه وچهارمین جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان و دومین جلسه این کارگروه در سالجاری با اعلام این خبر گفت: تا کنون مشکلات 352 واحد تولیدی استان بررسی و در جهت رفع موانع تولید و بهبود اشتغال بیش از 850 مصوبه جهت رفع موانع و رونق تولید استان به تصویب اعضای کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان رسیده است.

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان با اشاره به اجرایی شدن بیش از 50 درصد مصوبات کارگروه تصریح کرد: از 851 مصوبه قبلی کارگروه ، 404 مصوبه مربوط به امور بانکی ، 145 مصوبه مربوط به امور زیربنایی ، 115 مصوبه مربوط به امور مالیات ، 87 مصوبه مربوط به تامین اجتماعی و مابقی سایر است.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بانکهای عامل استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید اظهار داشت: تا کنون در راستای بهبود تولید و اشتغال و در جهت اهداف اقتصاد مقاومتی به 766 واحد تولیدی استان در حدود 412 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید پرداخت شده است.

بهروز اسودی با اشاره به دستور کار این جلسه گفت: در این نشست مشکلات پنج واحد تولیدی استان در امور مربوط به بانکی ، مالیات و زیربنایی بررسی و گزارشی از کمیته پایش تسهیلات رونق تولید استان درخصوص نظارت بر واحدهای تولیدی دریافت کننده تسهیلات رونق تولید ارائه شد.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.