سمنان;

تحقق 91 درصدی پرداخت تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی استان

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان از پرداخت بیش از 90 درصد از سهم استان در تسهیلات رونق تولید در سال 95 خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان در اولین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال جاری که به ریاست استاندار تشکیل شد با اعلام این خبر گفت: در سال گذشته بیش از 4هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به 748 واحد تولیدی استان پرداخت شده است.
 
وی ضمن ارائه گزارشی از تحلیل فراوانی و وضعیت پیگیری مصوبات کارگروه در سال گذشته ، بیان داشت: در پنجاه و دو جلسه قبلی این کارگروه ، مشکلات 347 واحد تولیدی استان بررسی و درجهت رفع موانع پیش رو ، 840 مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.
 
دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان تصریح کرد: بیشترین مسایل و مشکلات مطرح شده از سوی واحدها مربوط به امور بانکی ، زیربنایی ، است که بیش از 51 درصد از مصوبات آن اجرایی و مابقی در دست اجرا است.
 
بهروز اسودی با اشاره به اینکه این نشست چهار دستور کار داشته است اظهار کرد:در این جلسه مشکلات 4 واحد تولیدی استان بررسی و گزارشی از عملکرد بانکهای عامل استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید و کمیته پایش ارائه شد.
 
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان افزود: تا کنون از 281 واحد تولیدی دریافت کننده تسهیلات رونق تولید توسط کمیته پایش ، نظارت لازم صورت گرفته که از این حیث استان سمنان رتبه سوم کشوری را داراست.
 
بهروز اسودی در پایان ضمن تشکر از زحمات صورت گرفته توسط دستگاه های اجرایی استان و بانک های عامل در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در استان و رونق تولید ، همکاری بیش از پیش اعضای کارگروه را در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و بهبود تولید ، اشتغال و صادرات در سال جدید خواستار شد.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.