چرا هر زمان اردوغان کت چهار خونه می‌پوشد، در انتخابات پیروز می‌شود؟+تصاویر

هافینگتن پست در گزارشی نوشت رئیس‌جمهور ترکیه زمانی که کت چهار خونه آبی خود را به تن می‌کند، در انتخابات پیروز می‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ هافینگتن پست در گزارشی به راز کت چهار خونه آبی رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه پرداخت و نوشت او زمانی که این کت را بر تن می کند، در انتخابات به پیروزی می رسد.

چرا هر زمان اردوغان کت راه راهش را می پوشد، در انتخابات پیروز می شود؟

در این گزارش آمده است: پوشیدن کت چهارخونه آبی از سوی رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه به هنگام حاضر شدن وی پای صندوق رای، پرسش های زیادی را برانگیخته است؛ به خصوص آنکه این، همان کتی است که وی در انتخابات پیشین این کشور بر تن کرده بود.


چرا هر زمان اردوغان کت راه راهش را می پوشد، در انتخابات پیروز می شود؟

در ادامه این گزارش آمده است: اردوغان همین کت را در هنگام رأی دادن در انتخابات پارلمانی سال 2015، انتخابات ریاست جمهوری سال 2014 و انتخابات شهرداری 2014 بر تن کرده بود.

جالب توجه است که او این کت و شلوار را در انتخابات پارلمانی ماه ژوئن سال 2015 که حزب عدالت و توسعه موفق نشد اکثریت را بدست آورد، بر تن نکرده بود.

چرا هر زمان اردوغان کت راه راهش را می پوشد، در انتخابات پیروز می شود؟

علت؟
یک کارشناس زبان بدن در گفتگو با روزنامه "خبر ترک" اعلام کرد سران حزب عدالت و توسعه معمولا تلاش می کنند کت و شلوارهای طرح‌دار به تن کنند؛ چرا که پوشیدن آنها این پیام را می دهد که "ما از شما و مانند شما هستیم."

چرا هر زمان اردوغان کت راه راهش را می پوشد، در انتخابات پیروز می شود؟

وی در ادامه افزود: این شیوه همچنین پیام آرامش، اطمینان و اعتماد را تداعی می کند و بخش های مختلف جامعه را مخاطب قرار می دهد. این با وجود آن است که زمینه تاریخی این نوع لباس به قبیله‌های اسکاتلندی می رسد که لباس های راه راه با نقش مربعی می پوشیدند و در عرف آنها "روح جنگ و قدرت" را تشکیل می داد و به کسی که آن را می پوشید، اعتماد به نفس می داد.


انتهای پیام/
  
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۰:۵۱ ۲۸ فروردين ۱۳۹۶
خدایی دنیا داره آماده یه جنگ دیگه می شود .
پازل دیوانه ها در حال تکمیل شدن
ترامپ از یه طرف ،رهبر دیوانه کره شمالی از طرفی دیگر ،اردوغان از این طرف و فقط مونده انتخابات ایران و فرانسه این دو هم مشخص شود جبهه ها مشخص و آماده جنگ دیگری باشید .
فقط مردم بی پناه این وسط کشته خواهند شد .
Iran (Islamic Republic of)
آنا
۱۸:۵۹ ۲۷ فروردين ۱۳۹۶
این که کتش چهار خونس؟!!!
آخرین اخبار