کرمان؛

افزایش بازارچه های میوه وتره بار در کرمان

معاون خدمات شهری شهرداری کرمان گفت: 6بازارچه میوه وتره بار در سطح شهر کرمان راه اندازی می شود.

افزایش بازارچه های میوه وتره بار در کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا محمد رضاخانی گفت:کارشناسان و بازرسان سازمان میادین بر مسائل بهداشتی و نحوه‌ی نگهداری و مدیریت میدان میوه و تره‌بار، سرکشی و نظارت دارند و در صورت لزوم، با تخلفاتی که مشاهده شود، از طریق مقام قضایی ورود می‌کنند تا محلی مناسب برای عرضه‌ی میوه و تره‌بار به مردم داشته باشیم.
 
وی با بیان اینکه در کرمان میدان میوه و تره‌باری که متعلق به سازمان میادین باشد، وجود ندارد، تصریح کرد: اما ایجاد چنین فضایی جزو برنامه‌های آتی سازمان است.
 
وی گفت: برای ایجاد تعامل خوب و مطلوب بین فروشنده و مصرف‌کننده‌ میوه و تره‌بار، حسب دستور شهردار و شورای اسلامی شهر و طبق اساسنامه‌ی سازمان، به سمت راه‌اندازی بازارچه‌های محلی در سطح شهر حرکت کرده‌ایم تا بتوانیم محصولات لبنی و میوه و تره‌بار را از تولید به مصرف و به‌صورت مستقیم عرضه کنیم که موجب تعادل قیمت در بازار مصرف می‌شود.
 
معاون خدمات شهری شهردار با تاکید بر اینکه در حال حاضر در مرحله‌ عقد قرارداد با سرمایه‌گذار هستیم، خاطرنشان کرد: شش قطعه زمین از سوی شهرداری برای این کار اختصاص داده شده؛ نقشه‌های بازارچه‌ها آماده شده و امیدواریم بتوانیم در شش‌ ماهه‌ نخست امسال، این شش بازارچه را تحویل مردم دهیم.
 
وی با بیان اینکه اگر از بازارچه ها استقبال خوبی صورت گیرد، می‌توانیم آنها را در نقاط دیگر شهر هم گسترش دهیم، افزود: در حال حاضر شش نقطه از شهر از جمله بولوار پزشک، فیروزآباد، الغدیر و کمربندی شرقی و غربی برای راه‌اندازی بازارچه‌های محلی میوه و تره‌بار در نظر گرفته شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: این انتخاب به‌گونه‌ای بوده که بازارچه‌ها امکان دست‌رسی مردم در
همه‌ی بخش‌های شهر را فراهم کنند.
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار