لیگ قهرمانان آسیا؛

وضعیت جدول گروه A؛ رقابت میلیمتری استقلال با الاهلی

رقابت ها در گروه اول لیگ قهرمانان آسیا به نحوی پیش رفته که تا پایان هفته شاهد کشمکش نزدیک رقبا دراین گروه خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال در آخرین لحظات بازی برابر لوکوموتیو توانست در ازبکستان یک امتیاز به دست آورد و اجازه ندهد وضعیت‌اش در جدول رده‌بندی چندان خطرناک شود. در دیگر بازی گروه، تیم ضعیف عربستانی نتوانست در خانه از الاهلی امارات امتیاز بگیرد و 3-1 برابر رقیب شکست خورد.

استقلال بعد از دو هفته صدرنشینی در لیگ قهرمانان آسیا بعد از تساوی ارزشمند برابر لوکوموتیو و پیروزی الاهلی برابر التعاون صدر جدول را به این تیم اماراتی تحویل داد.

الاهلی امارات با کسب 7 امتیاز از چهار بازی و تفاضل گل مثبت یک، صدرنشین است و شاگردان منصوریان در پایان روز چهارم مسابقات با 4 بازی، 2 برد، یک مساوی و یک باخت و تفاضل گل مثبت 4 در رده دوم جدول قرار دارند.

بر اساس دستور العملی که در اختیار تیم ها پیش از شروع مسابقات قرار گرفته، در صورتیکه دو تیم امتیازات برابر داشته باشند، نتیجه رو در رو ملاک انتخاب تیم بالاتر در جدول است و به همین دلیل استقلالی ها با توجه به شکست دو بر یک برابر الاهلی با وجود تفاضل گل بهتر نسبت به این تیم، در رده دوم قرار دارند.

به این ترتیب تا پایان هفته چهارم مسابقات، استقلال به دلیل شکست در بازی رو در رو برابر الاهلی در رده دوم قرار دارد. التعاون عربستان نیز که تفاضل گل پایین تری نسبت به لوکوموتیو دارد با توجه به همین قانون و پیروزی برابر نماینده ازبکستان در رده سوم گروه قرار گرفته است.

رقابت نزدیک در گروه آبی‌ها انگار تا هفته آخر ادامه خواهد داشت. استقلالی که باید در آزادی با الاهلی روبه‌رو شود و برای بازی با التعاون به قطر برود، شانس زیادی برای صعود دارد. استقلال اگر کمی باتجربه‌تر و با انگیزه‌تر به بازی‌ها نگاه کند، رده اول گروه در دسترس خواهد بود با این وجود باید منتظر ماند تا دید وضعیت استقلال در دیدار های آینده در لیگ قهرمانان آسیا به چه صورت خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار