درس عبرت منصوریان به نورافکن؛

هافبک آبی ها به ترکیب باز می گردد؟

هافبک تیم فوتبال استقلال، تنها در صورت صلاح دید منصوریان می تواند به ترکیب اصلی تیم بازگردد.

به گزارشخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به مسائل انضباطی که امید نورافکن هافبک آبی ها رخ داده بود در نهایت این بازیکن با وساطت رحمتی و حیدری و البته بخشش منصوریان به تمرینات تیمی بازگشت اما بهتر است بدانیم این بازیکن همچنان از سوی سرمربی تنبیه است و اجازه بازی کردن ندارد.

 منصوریان با نیمکت نشین کردن هافبک جوان تیم خود در بازی با لوکوموتیو ثابت کرد اقتدار لازم را برای انجام تنبیه های شجاعانه دارد. منصوریان در بازی که پیروزی در آن بسیار مهم بود ترجیح داد یکی از بهترین بازیکنان چند بازی اخیر خود را روی نیمکت بنشاند تا ثابت کند مسائل انضباطی مهم تر از کسب نتایج مقطعی است.

سرمربی استقلال در بازی مقابل ترجیح داد از فرشید باقری در ترکیب تیم خود استفاده کند، بازیکنی که تحت تاثیر فشار زیاد، نتوانست روز خوبی را پشت سر بگذارد و بارها استقلال را به دردسر انداخت.

در بازی روز گذشته و با توجه به عملکرد نامناشب فرشید باقری خیلی ها انتظار داشتند که منصوریان امید نورافکن را وارد ترکیب کند تا استقلال بتواند از فشار خارج شود اما منصوریان بازهم بلند مدت فکر کرد و ترجیح داد به هافبک جوان آبی ها درس عبرتی بدهد و بگوید در تیم او بی انضباطی جایی ندارد.

با این وجود باید منتظر ماندو دید منصوریان چه زمانی به نورافکن اجازه بازی کردن خواهد داد. از طرفی در دیدار پیش رو مقابل صبای قم فرشید باقری محروم است و نورافکن باید در ترکیب اصلی قرار بگیرد که این امر تنها با موافقت منصوریان امکان پذیر خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار