منصوريان پس از تساوی مقابل لوکوموتیو ازبکستان:

سرنوشت گروه ما روز آخر مشخص مى شود/ مى توانستيم برنده ديدار باشيم

سرمربى تيم فوتبال استقلال گفت: این گروه یکی از سخت ترین گروه ها است چرا كه همه تیم ها شانس صعود به دور بعد را دارند و فکر می کنم همه چیز در روز آخر مشخص می شود.

منصوريان :سرنوشت گروه ما روز آخر مشخص مى شود /مى توانستيم برنده ديدار باشيمبه گزارش  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان علیرضا منصوریان درباره تیم های لوکوموتیو و استقلال اظهار داشت: امروز بازی جذابی را دیدیم و بايد بگويم تا دقیقه ٣٠ اين ديدار پر قدرت و پرهدف بازی کردیم. 

وی افزود: ما امروز می توانستیم حتی برنده مسابقه شویم و حتی يكى دو بار توپ را به تیر دروازه میزبان نیز کوبیدیم.

منصوریان درباره موقعیت استقلال در این گروه بیان داشت: این گروه یکی از سخت ترین گروه هاست چرا كه همه تیمها شانس صعود به دور بعد را دارند و فکر می کنم همه چیز در روز آخر مشخص می شود.

منصوریان درباره اينكه رفتارهایش به مورینیو شباهت دارد يا خير گفت: اینکه من را با مورینیو مقایسه می‌کنید اتفاق خوبی است اما من شبیه مورینیو نیستم. او در سال‌های گذشته افتخارات زیادی به دست آورده اما من در جهان کار سیمئونه و گواردیولا را بیشتر می‌پسندم.

سرمربى تيم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به از دست دادن دو امتیاز و كسب یک امتیاز این دیدار گفت: سوال سختی است و نمی‌توانم پاسخ واضحی به این سوال بدهم. برای از دست دادن این دو امتیاز ناراحتم. در مقاطعی از بازی می‌توانستیم کاری کنیم که امتیاز از دست نرود اما شرایط به شکلی بود که هر دو تیم می‌شد پیروز شوند اما این‌حال از نتیجه به دست آمده راضی هستم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۲۲ فروردين ۱۳۹۶
پرسپولیس سرورشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۲۲ فروردين ۱۳۹۶
سخت تربن گروه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
گروه از این آسونتر هم وجود داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۲۲ فروردين ۱۳۹۶
سالی که نکوست از بهارش پیداست
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۲۰:۰۹ ۲۲ فروردين ۱۳۹۶
ان‌شاءالله در این گروه استقلال میاد بالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۲۲ فروردين ۱۳۹۶
استقلال...........
آخرین اخبار