بهترین و ضعیف ترین تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا

در میان 4 نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا، استقلال بهترین و پرسپولیس ضعیف ترین عملکرد را داشته است.

به گزارشخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در میان 4 نماینده حاضر ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، استقلال ایران بهترین و پرسپولیس ضعیف ترین عملکرد را بین 4 تیم ایرانی داشته است.

تیم فوتبال پرسپولیس با کسب تنها 5 امتیاز، بین 4 تیم ایرانی در آسیا کمترین امتیاز را گرفته است و از این حیث ضعیف ترین عملکرد را به نمایش گذاشته است.

همچنین سرخ پوشان با دریافت 6 گل، عنوان ضعیف ترین خط دفاعی را در لیگ قهرمانان آسیا به خود اختصاص داده و تنها تیم ایرانی است که تفاضل گل منفی دارد. 

همه این آمارها نشان می‌دهد پرسپولیس تا پایان هفته چهارم ضعیف ترین تیم ایرانی حاضر در رقابت های آسیایی بوده است.

اما شاگردان منصوریان بهترین عملکرد را در بین 4 تیم ایرانی در آسیا داشته اند. البته استقلال تهران هم مثل استقلال خوزستان و ذوب آهن 7 امتیاز گرفته است. اما این تیم با زدن 7 گل دارای بهترین خط حمله است و با دریافت 4 گل در کنار استقلال خوزستان بهترین خط دفاعی را دارا است و تفاضل گل این تیم مثبت 4 است.

استقلال تهران تنها تیم ایرانی است که امتیازش با تیم نخست گروه برابر است و حتی تفاضل گل آبی ها نیز  از صدرنشین فعلی بهتر است و تنها به دلیل لحاظ کردن قانون کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر ارجحیت نتیجه بازی مستقیم و با توجه به شکست این تیم برابر الاهلی، استقلال در جایگاه دوم قرار گرفته است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شاهین
۰۲:۲۶ ۲۶ تير ۱۳۹۶
سلام،قهرمانی بین ۴ تیم ارزش نداره.
متاسفانه ابروی ایرانی هارو این استقلالی ها بردند،با،باخت مقابل العین،که فیلم تمسخر آن ها پخش شد،امیدوارم همیشه،حتی یک بار این استقلالی ها واقع بین باشن

خدارو شکر تیم ما،نه ستاره،تاریخ تاسیس،جام های تیم های دیگه رو به نام خودش نمیزنه،تیم ما واقعی هست،نه جعلی،که با اون خودمون رو گوووول بزنیم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۲۶ ۲۳ فروردين ۱۳۹۶
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است؟ معلومه که استقلال تهران ، عملکرد بهتری دارد. پرسپولیس تجربه حضور در آسیا را ندارد و برای داشتن تجربه کافی در این زمینه حالا حالاها به تجربه اندوزی نیاز دارد.
آخرین اخبار