سرآسیایی: برای کمک به پرسپولیس در آسیا با درخواست آن‌ها موافقت کردیم

قائم مقام باشگاه پدیده گفت: دلیل توافق ما با پرسپولیس برای تغییر تاریخ دیدارمان مقابل این تیم، کمک به شرایط آن‌ها برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا بود.

سرآسیایی: برای کمک به پرسپولیس در آسیا با درخواست آن‌ها موافقت کردیمبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛به نقل از سایت رسمی باشگاه پدیده خراسان، مجتبی سرآسیایی در خصوص درخواست قرمزپوشان تهرانی مبنی بر تغییر زمان برگزاری دیدار پدیده و پرسپولیس در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر، گفت: ابتدا سازمان لیگ به باشگاه پدیده اعلام کرد که چنین درخواستی از سوی باشگاه پرسپولیس مطرح شده اما با بررسی شرایط ترجیح بر این بود که بازی در همان روز اعلام شده قبلی برگزار شود.

وی افزود: پس از آن صحبت‌هایی میان خوردبین، پیشکسوت و سرپرست محترم باشگاه پرسپولیس و محمدرضا مهاجری، سرمربی پدیده صورت گرفت و سازمان لیگ نیز شرایط خاص باشگاه پرسپولیس در آسیا به نمایندگی از کشورمان را توضیح داد و به واسطه همین که پرسپولیس، نماینده ایران است با این درخواست موافقت کردیم.

سرآسیایی تصریح کرد: ساعت پرواز پرسپولیس برای رسیدن به مکان برگزاری مسابقه این تیم با الهلال به شکلی بود که نیاز بود، بازی دو تیم روز چهارشنبه برگزار شود، به همین دلیل در نهایت موافقت باشگاه پدیده نیز به سازمان لیگ اعلام شد.

قائم مقام این باشگاه خاطرنشان کرد: امیدواریم نمایندگان ایران با کسب نتایج خوب بتوانند به بهترین شکل ممکن در ادامه رقابت‌ها مایه سرافرازی فوتبال ایران شوند‌.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار