کرمانشاه؛

اشتغال به تحصیل ۳۲۵ هزار دانش‌آموز در استان کرمانشاه

مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمانشاه گفت: امسال ۳۲۵ هزار دانش‌آموز در مدارس استان کرمانشاه مشغول به تحصیلند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سلیمان محبی گفت: اکنون 325 هزار دانش‌آموز و 28 هزار مربی و معلم در استان در امر آموزش و تعلیم مشارکت دارند.
مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در طرح آموزش آسیب‌های اجتماعی در رتبه استان‌های برتر کشور قرار داریم، گفت: هدف ما در آموزش وپرورش تربیت این دانش‌آموزان برای فردای استان و کشور است.
محبی آگاهی دادن و شناخت به نوجوان را از اولویت‌های این سازمان دانست و افزود: با آموزش و آگاهی به فرزندان نسبت به آسیب‌های اجتماعی باید آنها را برای زندگی در جامعه فردا آماده کرد.
وی با بیان اینکه انسان‌ها برای بهتر زندگی کردن در یک جامعه و در کنار هم نیازمند فرهنگ مشترک هستند، عنوان کرد: کشور ما دارای فرهنگ غنی ایرانی اسلامی است که نسل آینده باید با ارزش‌های آن آشنا شود.
مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمانشاه بیان کرد: کشورها بر اساس نوع زندگی دارای فرهنگ‌های متفاوتی هستند و ایران ما بر اساس قدمت تمدن ایرانی و دین اسلام دارای فرهنگ ایرانی اسلامی است.
محبی با اشاره به اینکه براساس این فرهنگ غنی، باید هنجارهای جامعه مطابق آن شکل بگیرد، بیان کرد: باید با آموزش به نسل آینده آسیب‌ها و ناهنجاری‌ها را به آنان آموزش داده تا مانع بروز مشکلات در آینده شویم.
وی اظهارکرد: بیش از 99 درصد از کودکان در مدارس ابتدایی استان مشغول به تحصیل بوده و این نشان دهنده اهمیت آموزش وپرورش در آموزش فرهنگ و هنجارهای اجتماعی به نسل آینده است.

 
انتهای  پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار