کرمانشاه؛

فرهنگ ایرانی متمایزتر از سایر فرهنگ‌ها است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: فرهنگ کشور ما با توجه به اعتقادات اسلامی، تربیت خانوادگی متفاوت‌تر و متمایزتر از سایر فرهنگ‌ها است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سلیمان محبی گفت: فرهنگ در هر سرزمینی به معنای دستاوردهای بشری است.
مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از دستاوردهای بشری به تمدن‌ها‌، باورها، نقاشی‌ها، فیلم‌ها و‌... اشاره و بیان کرد: فرهنگ‌ها در کشورهای مختلف با توجه به دین‌، رفتار و آموزش آن کشور متفاوت است.
وی فرهنگ کشور ایران را متمایزتر از سایر فرهنگ‌ها دانست و تصریح کرد: فرهنگ کشور ما با توجه به اعتقادات اسلامی، تربیت خانوادگی متفاوت‌تر و متمایزتر از سایر فرهنگ‌ها است.
محبی به فعالیت 28 هزار معلم در استان اشاره کرد و افزود:‌ 328 هزار دانش‌آموز در استان مشغول به تحصیل هستند.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز در این مراسم با تقدیر از تمامی دست‌اندرکاران برگزاری ششمین جشنواره نوجوان سالم، گفت: امسال برای ششمین سال متوالی جشنواره نوجوان سالم در استان برگزار می‌شود‌.
سلمان محمدی به شرکت‌ 6 هزار نفر در این جشنواره اشاره کرد و افزود: این جشنواره با محوریت پیشگیری از گرایش به سوی مواد‌مخدر و پیشگیری از گرایش به سوی خشونت در مدارس برگزار شد.
به گفته این مسؤول، 600 نفر در جشنواره سال 92، دو هزار و 200 نفر در سال 93، سه هزار و 500 نفر در سال 94، و پنج هزار نفر در سال گذشته در جشنواره نوجوان سالم با موضوع نمایش‌‌‌نامه نویسی، فیلم کوتاه، مقاله‌نویسی و... شرکت کرده‌اند.

 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.