کرمانشاه؛

ایجاد نهضت فرهنگی برای پیشگیری از اسیب اجتماعی

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: ایجاد نهضت فرهنگی در راستای پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی را در برنامه داریم.

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سلمان محمدی در ششمین جشنواره نوجوان سالم استان کرمانشاه که امروز (20 فروردین) در کرمانشاه برگزار شد، نگاه آموزش و پرورش را در استان ایجاد نهضت فرهنگی در راستای پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی به ویژه سوء‌مصرف مواد مخدر عنوان و ابراز امیدواری کرد: برگزاری چنین جشنواره‌هایی بتواند در کاهش بروز آسیب‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد اثرگذار باشد.

محمدی با بیان اینکه این جشنواره ویژه دانش‌آموزان، فرهنگیان و والدین دانش‌آموزان است و هرساله به صورت استانی برگزار می‌شود، اظهار کرد: جشنواره نوجوان سالم هرساله با موضوعاتی مثل فیلم کوتاه، پویانمایی، عکس، نقاشی، چندرسانه‌ای و... با محوریت پیشگیری از گرایش به مواد مخدر و خشونت برگزار می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به اینکه سال گذشته پنج هزار نفر در این جشنواره شرکت کردند، افزود: امسال حدود شش هزار نفر در این جشنواره شرکت داشته‌اند که شاهد افزایش تعداد شرکت کنندگان در مقایسه با سنوات گذشته بوده‌ایم.

محمدی افزود: در جشنواره امسال 120 نفر از دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیای دانش‌آموزان به عنوان برتر شناخته شده‌اند.

محمدی در ادامه اشاره‌ای هم به دیگر برنامه‌های مجموعه آموزش و پرورش استان کرمانشاه داشت و افزود: از بهمن سال گذشته تاکنون همه دانش‌آموزان پایه‌های ششم، هفتم، هشتم و نهم استان در کلاس‌های آموزش سبک زندگی سالم شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار