کرمانشاه؛

برقراری 18هزار تماس با صدای مشاور

کارشناس مسئول مشاوره بهزیستی استان کرمانشاه، از برقراری 18 هزار و 675 تماس موفق با خط تلفن صدای مشاور (1480) در کرمانشاه طی سال گذشته خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛مریم رجبی گفت: مسائل بین فردی، اختلافات بین زوجین، اختلالات روانی، افسردگی، مشکلات تربیتی و مشاوره تحصیلی از مهم ترین موارد مطرح شده از سوی تماس گیرندگان با خط تلفن مشاوره ای 1480 است هر فردی برای بهتر زیستن و غلبه بر مشکلات متعدد خود نیازمند آگاهی است که این امر از طریق مشورت با افراد خبره و متخصص به وجود می آید.

وی ادامه داد: این مرکز در کرمانشاه از سال 79 آغاز به کار کرده و برقراری تعامل بین تماس گیرنده و مشاور موجب می شود، نیاز تماس گیرندگان برطرف شده یا موجب تثبیت و یا بهبود سلامت روان آنان شود.

رجبی بسیاری از مشکلات مطرح شده را ناشی از مسایل جزئی و یا از سرناآگاهی عنوان کرد که از طریق سوق دادن مخاطب به سمت یک هم‌اندیشی می تواند از حاد شدن مشکل جلوگیری می کند.

کارشناس مسئول مشاوره بهزیستی استان کرمانشاه گفت: به طور میانگین و به صورت فصلی نزدیک به پنج هزار تماس با این مرکز برقرار می شود و به صورت روزانه 150 تا 160 مخاطب با این مرکز تماس می گیرند.

 
انتهای پیام/پ



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.