کرمانشاه؛

بازدید دادستان استان از مراکز بهزیستی

رئیس کل دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، مدیرکل بهزیستی استان و جمعی از مسئولان این اداره کل به مناسبت ایام نوروز از تعدادی از مراکز بهزیستی استان بازدید کردند.

گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛بازدید از مرکز اورژانس اجتماعی(۱۲۳)، خانه امن زنان، خانه سلامت دختران، مرکز جامع توانبخشی و نگهداری سالمندان مادر و ارم و همچنین خانه کودکان و نوجوانان(میلاد شقایق ها) از جمله مراکزی بود که مسئولان دستگاه قضایی استان از آنها بازدید به عمل آوردند.

 
محمدرضا عدالتخواه رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در حاشیه بازدید از مرکز سالمندان مادر، اظهار داشت: علاوه بر اینکه بر اساس آموزه های دینی و تکالیف اخلاقی پدر و مادر جایگاه بسیار ویژه ای در زندگی دارند از منظر قانون نیز حق و حقوقی برای آنها در نظر گرفته شده است.
 
وی ادامه داد: افراد در هر مقطع زمانی باید به والدین خود احترام بگذارند و چنانچه خانواده ای با داشتن تمکن مالی از سرپرستی والدین خود سر بازنهند و آنها را برای نگهداری به مراکز بهزیستی انتقال دهند، مجرم شناخته شده و مطابق قانونی برخورد می شود.
 
به گفته رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه، به مرکز بهزیستی نیز اعلام شده چنانچه افرادی با این رفتار وجود داشته باشند و پدر و مادر خود را در سطح جامعه رها کنند مجازات می شوند.
 
انتهای پیام/ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.