کرمانشاه؛

تلاش 28 هزار معلم ومربی برای رشد و ارتقا دانش آموزان

28 هزار معلم و مربی در استان در تلاشند تا دانش آموزان در ابعاد پرورشی و آموزشی رشد و ارتقا پیدا کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: ۲۸ هزار معلم و مربی در بخش های مختلف در راستای ارتقای سطح پرورشی و آموزشی دانش آموزان در استان کرمانشاه تلاش می‌کنند.

سلیمان محبی گفت: خوشبختانه شاهد توفیقات دانش آموزان در مسابقات مختلف، پیشگیری از وقوع آسیب های اجتماعی و مسابقات ورزشی به ویژه در بخش دختران بودیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه فرهنگ را از دستاوردهای بشری دانست و افزود: هیچ جامعه ای فاقد فرهنگ نیست بلکه هر جامعه بر اساس نوع زندگی دارای فرهنگ های متفاوت است و فرهنگ ما بر مبنای دین مبین اسلام شکل گرفته است.
محبی با اشاره به اینکه ما باید بر مبنای فرهنگ ایرانی- اسلامی خود رفتار کنیم، افزود: بر اساس فرهنگ نیز هنجارها به معنای قوانین و مقرراتی که چارچوب رفتار ما هستند شکل می گیرد.
محبی بی احترامی به بزرگترها و معلم را از مصادیق هنجار شکنی دانست و افزود: وظیفه ما شناسانیدن آسیب های اجتماعی و ارایه مهارت های بهتر زیستن به دانش آموزان است.
وی با بیان اینکه ۲۸ هزار معلم درصدد ارتقای علمی و رفتاری ۳۲۱ هزار دانش آموز جهت آینده سازی استان کرمانشاه هستند افزود: امسال شش هزار دانش آموز، اولیای آنان و معلمان در جشنواره نوجوان سالم در بخش های مختلف مسابقات همانند مقاله نویسی، ایده پردازی، فیلم کوتاه، عکاسی، نقاشی و گرافیک شرکت کردند که امروز از بیش از صد نفر برگزیده تقدیر می شود.

 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.