مشهد؛

آموزش جهت استحصال نیازهای فناورانه صنایع

استخراج نیازهای فناورانه واحدهای صنعتی و تولیدی و شرکت‌های دانش بنیان در شهرک فناوری بیوتکنولوژی شمال شرق کشور، انجام می‌پذیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی در بازدید از دفتر فن بازار منطقه‌ای خراسان رضوی، گفت: استخراج نیاز فناورانه واحدهای صنعتی و تولیدی و شرکت‌های دانش بنیان در شهرک فناوری بیوتکنولوژی شمال شرق کشور انجام و مشاوره‌های مختلف انجام می‌پذیرد.
وی افزود: فن بازار منطقه‌ای خراسان رضوی شناسایی و راهکارهای فرصت سرمایه گذاری را در حوزه فناورانه برای متقاضیان تسهیل و نقش اساسی در توسعه بازار فناوری استان ایجاد و زمینه تجاری سازی دانش فنی را فراهم و انجام داده است.
مهدی زاده مقدم گفت: فن بازار خراسان رضوی با توجه به فعالیت هایی که دارد، صنایع کوچک و متوسط را هدایت و از هدر رفت سرمایه‌های آن‌ها جلوگیری می‌کند.
وی افزود: واحدهای صنعتی و تولیدی باید جزء واحدهای صادرات محور قرار بگیرند و با توسعه آن‌ها منطقه می‌تواند رشد و شکوفایی داشته و بنگاه‌های کوچک اقتصادی، دانش بنیان شوند.
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان خراسان رضوی گفت: ایجاد راهکارهای جدید مالی و توسعه بازارهای صادراتی از جمله مهمترین اهداف فن بازار منطقه‌ای خراسان رضوی است که به واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مشاوره می‌دهد.
انتهای پیام// ف. ح
برچسب ها: صنایع ، مشهد ، خراسان رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.