قم؛

بالاترین عبادت ،خدمت به مردم

آیت الله نوری همدانی گفت:خدمت به مردم بالاترین عبادت است و باید مسئولان این امر را توفیق دانسته و همواره به فکر مردم باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ صادقی استاندار قم به منظور عرض تبریک به مناسبت سال جدید و همچنین بیان گزارشی از اقدامات صورت گرفته به محضر علما و مراجع عظام تقلید شرفیاب شد که در این دیدارها مراجع عظام تقلید بر گسترش تولید و همچنین رفع مشکلات قم تاکید کردند.
 
 استاندار قم به همراه معاونان با مراجع عظام تقلید و علمای این شهر دیدار و گزارشی از روند فعالیت های صورت گرفته ارائه کرد.
 
وی گفت: اگر کاستی در دنیای امروز مشاهده می کنیم به دلیل عدم توجه به معنویات است و باید ضمن تلاش برای رفع مشکلات مادی به فکر معنویات هم بود.
 
 این مرجع تقلید گفت: موضوع معیشت مردم امر مهمی است که باید مورد توجه بوده و از سوی دیگر در راستای تولید داخلی و توجه به اشتغال گام برداشت.
 
آیت الله خراسانی از دیگر مراجع عظام تقلید نیز در این دیدارها گفت: قم مرکز جهان تشیع است و باید همواره در راستای رفع مشکلات کوشید و در این زمینه گام برداشت.
   
 
وی عنوان داشت: قم باید همواره الگو باشد و در همه زمینه ها به ویژه مسائل مذهبی قم به عنوان یک شهر مذهبی اقدامات ویژه انجام دهد.
  
 این مرجع تقلید گفت: همواره به فکر مردم باشید و بکوشید تا در راستای گام برداشتن در این زمینه مهم اهتمام داشته باشید و بدانید که خدمت به جامعه و مردم از اهمیت بسیاری برخوردار است.
 
آيت علوي گرگاني از دیگر مراجع عظام تقلید نیز در این دیدار گفت: تامین مشکلات معیشتی مردم باید همواره مد نظر باشد و بدانید که رضای خداوند در گرو رضایت مردم است.
 
 وی عنوان داشت: دولت باید در زمینه رفع مشکلات جامعه تلاش کند و به فکر رفع مشکلات معیشتی باشد چرا که عدم توجه به این امر می تواند مشکلات بسیاری را به بار آورد.
  
 این مرجع تقلید گفت: پروژه های نیمه تمام در قم وجود دارد که باید هر چه سریعتر به اتمام رسیده و شاهد شیرینی این پروژه ها در کام مردم باشیم.
 
 
آیت الله گرامی نیز در دیدار با استاندار قم گفت: خدمات گسترده ای به مردم ارائه می شود که نیاز است این اقدامات اطلاع رسانی شده و همواره در خدمت مردم باشید.
 
وی گفت: دستاوردهای مهمی در کشور حاصل شده و باید نقاط قوت و ظرفیت های موجود در کشور برای مردم تشریح شود.
 
استاد حوزه علمیه گفت: یکی از مسائل مهم ایجاد تسهیلات و اسکان و خدمات رسانی به زائران است که باید برنامه ریزی های لازم در این عرصه انجام شود.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار