قم؛

نقش توسعه اقتصادوخود اشتغالی درمعیشت خانواده

استاندارقم گفت:مدیران با هدف مساعدت به تولید و سرمایه گذاری،نقش مهم توسعه اقتصادوخوداشتغالی درمعیشت خانواده ، تلاش مضاعفی در این راستا داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ صادقی در جلسه شورای هماهنگی بانک های استان قم در سالن امام جواد(ع) استانداری افزود: سیستم بانکی کشور بازوی حمایتی دولت برای جذب سرمایه گذاران است.
 
 استاندار قم با تاکید بر حمایت جدی مسئولان از سرمایه گذاری بخش خصوصی گفت: برای تحقق شعار امسال(اقتصاد مقاومتی - تولید و اشتغال)، گسترش اقتصاد خرد و خود اشتغالی در دستور کار قرار بگیرد. گسترش خود اشتغالی برای تحقق اقتصاد مقاومتی در دستور کار قرار بگیرد.

وی با اشاره به ضرورت همکاری همه جانبه مدیران با بخش خصوصی، اضافه کرد: لازم است تا برای افزایش تولید و اشتغال با کارشناسی لازم و اهلیت سنجی سرمایه گذاران، مبادرت به ارائه خدمات و تسهیلات شود.

صادقی ادامه داد: با تاکید بر لزوم برنامه ریزی و مدیریت دستگاه های اجرایی و نهادها، با دیدگاه فرابخشی و کلان، ابلاغ بخش نامه ها و دستورالعمل های کاری در سال جاری با هدف انعطاف قانونی و تسهیل در سرمایه گذاری و توسعه اشتغال صورت گیرد.
 
در ابتدای این جلسه دبیر شورای هماهنگی بانک های قم و مدیران شعب بانک های استان به بیان گزارشی از عملکرد خود در زمینه جذب منابع و ارائه تسهیلات و نیز برنامه ریزی برای سال جاری ارائه دادند.
 
شورای هماهنگی بانک ها متشکل از مدیران 16 بانک دولتی و نیمه دولتی است.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار