ماجدی:چک های فروزان و عمران زاده پاس نشد/بازیکنان صبا محروم می شوند

سرپرست و مدیر تیم خونه به خونه گفت:در هر صورت چک های این 2 بازیکن باید در زمان مقرر پاس می شده که این امر صورت نگرفته و با توجه به این شرایط باشگاه خونه به خونه نیز دنبال احقاق حق است.

ماجدی:باشگاه خونه به خونه به دنبال احقاق حق استبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این طور که از شواهد پیداست محسن فروزان و حنیف عمران زاده، بازیکنان فعلی صبای قم که در ابتدای فصل در تیم دسته اولی خونه به خونه حضور داشتند، به دلیل شکایت این باشگاه از همراهی تیمشان منع شده اند.

گفتنی است این 2 بازیکن برای جدایی از خونه به خونه مبالغی را به صورت چک پرداخت کرده اند که در حال حاضر این چک ها پاس نشده است.

به این ترتیب و با توجه به این شرایط ،در آستانه بازی صبا با استقلال ،باشگاه خونه به خونه برای مشخص شدن حق و حقوقش اقدام کرده و تا زمان پرداخت نشدن مبلغ رضایت نامه این 2 بازیکن نمی توانند در لیگ برتر به میدان بروند.

میرشاد ماجدی سرپرست و مدیر تیم خونه به خونه درباره این مساله به خبرنگار ما گفت:در هر صورت این 2 بازیکن در زمان گذشته با باشگاه تسویه حساب کردند و بابت دریافت رضایت نامه خود یک سری توافقاتی را با شگاه خونه به خونه انجام دادند و این طور که توافق شده قرار بر این بوده چک های این 2 بازیکن باید در زمان مقرر پاس می شده که این امر صورت نگرفته و با توجه به این شرایط باشگاه خونه به خونه نیز دنبال احقاق حق است.

وی ادامه داد:چک های این 2 بازیکن باید در زمان مقرر پاس می شد و در حال حاضر نیز وکیل باشگاه به دنبال حق و حقوق است و نکته قابل توجه این است که این چک ها برای گذشته خواهد بود و حتی از تاریخ پرداخت آنها نیز گذشته است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار