دست نشان: به صعود به لیگ برتر امیدوار هستیم

سرمربی تیم خونه به خونه گفت:در جدول شرایط ایده‌آلی نداریم اما تا زمانی که روی کاغذ شانس صعود به لیگ برتر داشته باشیم، تمام تلاشمان را می کنیم تا به لیگ برتر صعود کنیم.

نادر دست نشان در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران جوان،درباره شرایط خونه به خونه در جدول لیگ آزادگان بیان کرد:در جدول شرایط ایده‌آلی نداریم اما تا زمانی که روی کاغذ شانس صعود به لیگ برتر داشته باشیم، تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به لیگ برتر صعود کنیم.
 
وی در خصوص بازیبا گل گهر که با پیروزی 5 بر یک این تیم همراه بود، گفت: گل‌گهر آمده بود تا سه امتیاز بازی را بدست بیاورد و صدرنشینی خودش را ادامه دهد. می‌دانستیم در نیمه دوم گل‌گهر نیاز به پیروزی دارد و حمله خواهد کرد ما هم روی همین موضوع برنامه‌ریزی کرده بودیم و به پیروزی رسیدیم.

دست نشان افزود: نیمه اول بازی نفس‌گیری را بین دو تیم شاهد بودیم. ما گل اول را خوردیم اما با برنامه‌ریزی که از قبل داشتیم موفق شدیم از کناره‌های زمین استفاده کنیم و به گل مساوی برسیم. در نیمه دوم وضعیت به طور کامل تغییر کرد، حریف سراسر حمله بود و تیم ما هم چشم به ضد حمله‌ها داشت. گل‌گهر در خط میانی و حمله فوق‌العاده خوب است اما بچه‌های ما به خوبی توانستند آنها را کنترل کنند. در ادامه هم توانستیم روی ضدحمله‌ها به گل‌های بعدی برسیم و یک نتیجه بسیار خوب را برای طرفدارانمان رقم بزنیم.
 
سرمربی تیم خونه به خونه در مورد غایبان تیمش برای بازی مقابل مس کرمان گفت: در این هفته، سه بازیکن اصلی خود، حسین ناهیجی، محمد علیزاده و حمیدرضا کاظمی را در اختیار نداریم و امیدوارم مقابل مس کرمان به پیروزی برسیم.
 
وی نشان در پایان گفت: امیدوارم با هدایت هواداران و بازی های خوب بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار