اصفهان؛

بازدید 25 هزار زائر از بقاع متبرکه شهرستان چادگان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه چادگان گفت: در ایام نوروز 25 هزار زائر از بقاع متبرکه شهرستان بازدید کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام عباس نصیر الاسلامی  اظهار داشت: طرح آرامش بهاری تا 13 فروردین ماه سال جدید در جوار امام‌زادگان و بقاع متبرکه شهرستان برگزار شد.

وی افزود: در قالب طرح آرامش بهاری برنامه‌های مختلفی در جوار بقاع متبرکه مانند برپایی خیمه‌های معرفت، قرائت ادعیه و پرسش و پاسخ مسائل شرعی و همچنین برپایی نماز جماعت از جمله برنامه هایی بود که در این ایام در جوار امامزادگان شاخص برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه چادگان بیان داشت: غرفه کودک و نوجوان در قالب مسابقات نقاشی و مسابقات قرآن بخوان و جایزه بگیر نیز در قالب خیمه‌های معرفت با هدف بصیرت‌افزایی اقشار مختلف در جوار امام‌زاده عبدالله زید ابن حسنی رزوه برگزار شد.

وی تصریح کرد: در زمان اجرای طرح آرامش بهاری 25 هزار زائر در بقاع متبرکه شهرستان چادگان به ویژه امام ‌زاده عبدالله زیدابن حسنی رزوه، امام‌زاده اسماعیل و امام‌زاده خواجه محمد در روستای پرمه در بخش چناررود حضور پیدا کردند.

نصیر الاسلامی در پایان گفت: در طول طرح آرامش بهاری محصولات فرهنگی درقالب کتاب و زیارت‌نامه با تخفیف ویژه در بارگاه امام‌زاده عبدالله زیدابن حسنی شهر زیارتی رزوه بین زائران و بازدید کنندگان توزیع شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.