اصفهان؛

اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری ۹۶ در 19 بقعه متبرکه نطنز

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نطنز گفت: طرح نوروزی آرامش بهاری ۹۶ در 19 آستان امامزادگان و بقعه متبرکه نطنز با استقبال زائرین و مسافران نوروزی برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام مرتضی اکبری  امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ویژه‌برنامه‌های طرح نوروزی آرامش بهاری امسال از تاریخ 26 اسفند 95 لغایت 13 فروردین 96 در 19 آستان امامزادگان و بقعه متبرکه نطنز شهرستان نطنز در ایام نوروز برگزار شد.

وی از اعزام یک مبلغ از مرکز اعزام و همچنین استفاده از ظرفیت هفت مبلغ بومی برای اجرای برنامه‌های آرامش بهاری خبر داد و افزود: اجرای دعای تحویل سال نو، برپایی خیمه‌های معرفت، برپایی غرفه‌های پاسخگویی به مسائل شرعی و غرفه‌های ویژه کودک و نوجوان را ازجمله این برنامه‌های فرهنگی و معنوی نوروزی بود که در بقاع متبرکه انجام شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نطنز تصریح کرد: غرفه‌های مخصوص کودکان و نوجوانان با عنوان (نقاشی بکش جایزه‌بگیر) و (قرآن بخوان جایزه) بگیر در راستای تشویق کودکان به مسائل قرآنی و دینی از جمله غرفه‌هایی بود که به‌ صورت ویژه مورد استقبال کودکان قرار گرفت.

وی از ویژه‌برنامه‌های فرهنگی مذهبی در آستان امامزاده‌های سطح شهرستان خبر داد و گفت: برگزاری منظم زیارت جامعه کبیره در بارگاه امامزاده احمد بن محسن بن امام زین‌العابدین (خفر) و همچنین مراسم شب شهادت امام هادی در بارگاه امامزاده سلطان حسین با سخنرانی حجت‌الاسلام پورموسوی از بعثه مقام معظم رهبری و کارشناس فرهنگی صداوسیما از جمله برنامه‌های ویژه طرح بود.

اکبری با اعلام اینکه امسال استقبال و حضور مسافرین در بقاع متبرکه از رشد 15 درصدی برخوردار بود، خاطرنشان کرد: همکاری ویژه و فوق‌العاده هیأت‌امنای امامزاده‌ها و خادمان این بقاع در استقبال و پذیرایی از زائران ستودنی و جای تقدیر دارد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار