اصفهان؛

مصدومیت بازیکن ویتنام به نفع ما شد

تنیسور تیم ملی ایران گفت: بازی سختی مقابل ویتنام داریم، اما برای مسابقات آماده‌ایم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمدرضا نداف  اظهار کرد: بازی سختی در دیویس کاپ داریم. البته شرایط میزبانی را داریم و من هم در اصفهان بزرگ شده‌ام. تلاش می‌کنم بهترین بازی را انجام دهم و بعد از 5 سال در گروه 2 باقی بمانیم.

وی با اشاره به اینکه تمرینات تیم هم به خوبی برگزار شده است، افزود: شرایط خوبی داریم، امیدوارم بهترین نتایج را بگیریم. ویتنام هم تیم خوب و جوانی دارد البته یکی از بازیکنان آن‌ها به دلیل مصدومیت در مسابقات حضور ندارد و این اتفاق به نفع ماست، اما 2 بازیکن دیگر این تیم هم با تجربه هستند؛ کار سختی پیش رو داریم و حریفان نیز قرار نیست پیروزی را دو دستی به ما تقدیم کنند.

نداف در ادامه در خصوص اینکه سرمربی تیم گفته ارتفاع از سطح دریا یکی از موارد مهم در میزبانی اصفهان است، یادآور شد: در تنیس این موضوع که در ارتفاع بازی کنیم یا در سطح دریا مهم است چون ورزشکاران از نظر بدنی باید به روز شوند. ما به بازی در اصفهان عادت داریم، اما بازی برای حریف سخت است.

تنیسور تیم ملی ایران درباره حضور تماشاگران برای حمایت، خاطرنشان کرد: حضور تماشاگر بسیار مهم است. وقتی بحث ملی مطرح می‌شود در همه جای دنیا تشویق‌های عجیب و غریبی را می‌بینیم. ما به حمایت خوب نیاز داریم. البته مردم اصفهان همیشه ما را شرمنده کرده‌اند و امیدوارم باز هم حمایت کنند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.