قزوین؛

پخش بیش از ۳۴ هزار دقیقه برنامه در نوروز

صداوسیمای مرکز قزوین در ایام نوروز بیش از ۳۴ هزار و ۲۳۱ دقیقه برنامه‌ی رادیویی و تلویزیونی تهیه، تولید و پخش کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛بگفته‌ی معصومی فر مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین، سیمای این مرکز در ایام نوروز ۱۷ هزارو ۸۴۸ دقیقه برنامه‌ی زنده، تولیدی و تأمینی پخش کرد که ویژه برنامه‌های بهار آمد، نوبهار، پخش زنده‌ی برنامه کودک از محل برپایی جشنواره‌ی ملی و بین المللی بازی و اسباب بازی، مسابقه‌های زنده‌ی تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی از مهمترین این برنامه‌ها بود.
 
وی افزود: صدای مرکز قزوین هم با تولید و پخش ۱۵ هزار و ۴۷۴ دقیقه برنامه‌ی زنده، تأمینی و تولیدی ساعات خوشی را برای مخاطبان و بویژه مسافران نوروزی فراهم کرد که ویژه برنامه‌های صدای بهار، گلباران، آب و آئینه، یاس نوبهار و چراغ هدایت و همچنین نمایش‌های رادیویی از جمله مهمترین برنامه‌های رادیو قزوین در ایام نوروز بود.
 
 معصومی فر گفت:خبر صدا و سیمای مرکز قزوین هم ۴۵۱ عنوان خبر و گزارش خبری را به مدت ۵۵۲ دقیقه در بخش‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی به سمع و نظر مخاطبان رساند.
 
وی افزود: علاوه بر برنامه‌های سیما، صدا و خبر پخش سیمای مرکز قزوین هم از اواخر اسفند ماه ۹۵ تا پایان تعطیلات نوروز بیش از ۳۵۷ دقیقه ارتباط زنده‌ی تلویزیونی با اردوهای راهیان نور برقرار کرد.
 
 معصومی فر همچنین گفت: صدا و سیمای مرکز قزوین در ایام نوروز آنونس‌های رادیویی و تیزر‌ها و زیر نویس‌های تلویزیونی متعددی با موضوع بهار، طبیعت و محیط زیست پخش کرد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار