قزوین؛

همراهی صداوسیمای قزوین با جشنواره بازی و اسباب بازی

صداوسیمای مرکز قزوین همزمان با برپایی جشنواره ی بین المللی بازی و اسباب بازی روزانه 180 دقیقه برنامه ی زنده و تولیدی را از این جشنواره پخش می کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛مدیر کل صداوسیمای مرکز قزوین در بازدید از این جشنوارهدگفت : علاوه بر پخش روزانه 60 دقیقه برنامه ی زنده کودک، در ویژه برنامه نوروزی بهارآمد از میهمانان جشنواره و مسئولین اجرایی دعوت و درباره  این جشنواره با آنان گفتگو می شود.  
 
 
 
ابوالفضل معصومی فر افزود : اجرای مشترک شخصیت های عروسکی ململ و خان بابا در برنامه های کودک سیمای مرکز قزوین و تبیین مفاهیم و مضامین اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی از سوی  این دو شخصیت از مهمترین بخش های این برنامه است.
 
 معصومی فر افزود: همچنین صداوسیمای مرکز قزوین در طول برپایی این جشنواره ویژه برنامه ی «الک دولک» را در 5 قسمت از محل برپایی این نمایشگاه پخش کرد .
 
نام برنامه ی «اَلک دولک» برگرفته از بازی های بومی محلی نوجوانان قزوین است که در گذشته بعنوان سرگرمی محسوب می شد.
 
همراهی صداوسیمای قزوین با جشنواره بازی و اسباب بازی 
 
مدیر کل صداوسیمای مرکز قزوین گفت : برنامه کودک شبکه قزوین با هدف معرفی فرهنگ، تاریخ و تمدن استان و همچنین توانمندی ها و ظرفیت های فرهنگی  این شهر  در شبکه های سراسری منعکس میشود.

مدیر کل صداوسیمای مرکز قزوین اضافه کرد : معاونت خبر صداوسیمای مرکز قزوین هم 5 عنوان گزاش خبری و یک برنامه ی گفتگوی ویژه ی خبری را برای افتتاح جشنواره پخش کرد و یک برنامه ی گفتگوی ویژه ی خبری دیگر نیز برای اتمام جشنواره برنامه ریزی کرده است.

وی افزود: رادیو قزوین هم گزارش های نوروزی و فرهنگی اجتماعی برنامه های صبحگاهی و عصرگاهی صدای بهار و گلباران را از محل این نمایشگاه تهیه ، تولید و پخش می کند .

معصومی فر گفت: در برنامه ی کودک شبکه قزوین که با همکاری شهرداری و صداوسیمای مرکز قزوین در سرای سعدالسلطنه برگزار شد؛ علاوه بر اجرای مشترک شخصیت های عروسکی کودک و نوجوان مثل ململ و خان بابا، شخصیت ها و هنر پیشه های سینما و تلویزیون مثل علیرضا خمسه، فاطمه گودرزی، سروش صحت، خاله نرگس، خاله گلی و خاله سمیرا بعنوان مجریان شبکه قزوین، شبکه نهال و شبکه 5 حضور داشتند و بصورت زنده برای همه کودکان ایران برنامه اجرا کردند.
 
مدیر کل صداوسیمای مرکز قزوین افزود: جشنواره ی بین المللی بازی و اسباب بازی پارسال هم در سیمای مرکز قزوین منعکس شد که با استقبال خوب مخاطبان همراه بود.

معصومی فر اضافه کرد : به همین منظور صداوسیمای مرکز قزوین در اقدامی ابتکاری این برنامه را در شبکه ی سراسری نهال منعکس کرد  تا همه ی کودکان ایران از نشاط و طراوت این برنامه لذت ببرند و بیش از پیش با فرهنگ قزوین آشنا شوند.
 
وی در ادامه از اهتمام و همکاری شهرداری قزوین بخاطر برپایی چنین جشنواره هایی و فراهم کردن  چنین بسترهایی که موجب معرفی هرچه بیشتر قزوین می شود؛ تشکر و قدردانی کرد .
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار