قزوین ؛

برنامه های صداوسیمای مرکز قزوین برای محرم

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین برنامه های شبکه قزوین را برای محرم تشریح کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ معصومی فر گفت: معاونت سیمای مرکز قزوین در محرم امسال با دو برنامه «باحسین تا بی نهایت» و«با کاروان عاشورا» هر شب میهمان خانه های مردم خواهد بود .

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین گفت : برنامه ی «باحسین تا بی نهایت» ساعت 20:30 و برنامه ی «با کاروان عاشورا» در دو بخش بعد از اذان مغرب و قبل از خبر 23 از سیمای مرکز قزوین پخش خواهند شد.

معصومی فر اظهارداشت: همچنین معاونت سیما علاوه بر پخش 4 قسمت برنامه ی «انعکاس»، 12 مورد از عزاداریهای عاشقان حضرت سید الشهداء علیه السلام را از 5 تا 13 محرم در نقاط مختلف استان پوشش می دهد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین درادامه با اشاره به فعالیت های رادیو قزوین در محرم امسال افزود: رادیو قزوین هم در طول دهه اول محرم با ویژه برنامه ی «شور حسینی» و نمایش رادیویی ماتمکده مخاطبان را همراهی خواهد کرد که ویژه برنامه ی «شور حسینی» ساعت 18:45 پخش خواهد شد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین در ادامه تصریح کرد: معاونت خبر مرکز قزوین هم با پوشش خبری رویدادها و تحولات استان در حوزه ی محرم و همچنین پخش گزارش های خبری ـ تولیدی از عزاداری های محرم، مردم استان را در جریان برنامه های محرم قرار خواهد داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.