قزوین ؛

بیش از چهار هزار دقیقه با انقلاب

صداوسیمای مرکز قزوین بیش از چهار هزار و 400 دقیقه برنامه ی رادیویی، تلویزیونی و خبری با موضوع دهه فجر پخش کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛به گفته ی مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین ، رادیو قزوین با پخش ویژه برنامه های میدان انقلاب، نمایش های رادیویی و برنامه های زنده بیش از دو هزار و 143 دقیقه برنامه با موضوع دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی پخش کرد.

 معصومی فر افزود: سیمای مرکز قزوین هم با ویژه برنامه ی گوهر تابان علاوه بر انعکاس شور و هیجان مردم نقاط مختلف استان در دهه فجر و همچنین پخش برنامه های زنده ی روزانه ی خود بیش از یک هزار و 362 دقیقه برنامه با موضوع دهه فجر از سیمای مرکز قزوین پخش کرد.

وی همچنین اضافه کرد : خبر مرکز قزوین هم 552 عنوان خبر از افتتاحیه ها، مراسم دهه فجر دراستان، کلنگ زنی ها ، طرح های به بهره برداری رسیده و راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دراستان را در قالب 899 دقیقه برنامه ی تلویزیونی و رادیویی پخش کرد.

 معصومی فر با اشاره به عزم راسخ مردم استان برای حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت: خبر مرکز قزوین تصاویر راهپیمایی مردمی را در یکصد نقطه ی شهری و روستایی استان پوشش داد.

وی در ادامه با اشاره به اهتمام صداوسیمای مرکز قزوین در بهره گیری از ظرفیت های فنی نوین برای انعکاس گسترده ی راهپیمایی  22 بهمن افزود: با تلاش همکاران معاونت فنی صداوسیمای مرکز قزوین تصاویر راهپیمایی علاوه بر پوشش هوایی ، در هشت نقطه بصورت زنده بر بستر 4G برای پخش از شبکه های استانی و سراسری ارسال شد که از این تعداد هفت نقطه در شهر قزوین و یک نقطه هم در شهر محمدیه بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار