قزوین؛

رشد ۵۰ درصدی بازدید کنندگان از جشنواره بازی و اسباب بازی

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت : تعداد بازید کنندگان از جشنواره ملی و بین المللی بازی و اسباب بازی نسبت به پارسال ۵۰ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ وزیری نژاد افزود: از دوم فروردین تا هشتم فروردین بیش از ۱۰۰ هزار نفر از این جشنواره دیدن کرده اند.

وی اضافه کرد: درجشنواره ملی و بین المللی بازی و اسباب بازی ۹۰ غرفه، فرهنگی، آموزشی، علمی و تفریحی برای کودکان دیروز و امروز و ۶۰ غرفه سوغات و صنایع دستی قزوین بر پا شده است.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، برگزاری ۵۰ برنامه جنگ، نمایش‌های هنری و خیمه شب بازی را از جمله برنامه‌های این جشنواره بیان کرد.

وی افزود: جذب گردشگر، احیای بازی‌های بومی و محلی و ایجاد دغدغه برای والدین در انتخاب اسباب بازی برای کودکان از اهداف برگزاری این جشنواره است.

وزیری نژاد اضافه کرد: در این جشنواره ۱۵۰ عروسک فرهنگی از ۵۰ کشور جهان و ایران با هدف اشنایی نسل جوان با ایین‌ها، باور‌ها، افسانه‌ها و قصه‌های کشور‌های مختلف جهان ارائه شده است.
 
ششمین جشنواره ملی و بین المللی بازی و اسباب بازی  که از دوم فروردین آغاز به کار کرد ، ساعت 22 امشب به کار خود پایان می دهد . 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.