قزوین؛

قزوین میزبان جشنواره ملی و بین المللی بازی و اسباب بازی

ششمین جشنواره بازی و اسباب بازی کودکان امروز در سرای سعدالسلطنه قزوین گشایش می یابد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت : در جشنواره امسال اسباب بازی های ۳۱ استان و عروسک و اسباب بازی ۳۰ کشور دنیا عرضه خواهد شد.
 
قزوین میزبان جشنواره ملی و بین المللی بازی و اسباب بازی 

سعید وزیری نژاد افزود : ۹۰ غرفه آموزشی، فرهنگی، فروشگاهی، بازی و سرگرمی در جشنواره بین المللی بازی و اسباب بازی پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد : همچنین غرفه کارگاهی ساخت عروسک برای آموزش کودکان پیش بینی شده که برپایی کارگاه سفال، قصه گویی، خلاقیت، شهرگشت، نقاشی کودکان و سلامت از دیگر برنامه های این جشنواره است.

وزیری نژاد ، «معرفی قزوین در سطح ملی و بین‌المللی»، «احیاء و ترویج بازی‌های بومی و محلی در میان کودکان امروز» و «ایجاد دغدغه در خصوص انتخاب اسباب بازی‌های مناسب برای کودکان و تشریح آسیب‌های بازی رایانه‌ای جدید برای والدین «معرفی مجموعه فرهنگی و تاریخی سعدالسلطنه به عنوان نماد و هویت شهر قزوین به شهروندان» را از جمله اهداف مهم برگزاری این جشنواره بیان کرد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: در پنج سال اخیر ، قریب به ۵۰۰ هزار نفر از جشنواره ملی بازی و اسباب بازی کودکان دیروز و امروز بازدید کرده اند و این جشنواره لقب بزرگترین جشنواره فرهنگی کشور در ایام نوروز را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: جشنواره بازی و اسباب بازی تا دهم فروردین در سرای سعدالسلطنه برپا خواهد بود.

 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار