قزوین؛

ششمین جشنواره بازی و اسباب بازی در سعد السلطنه

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از نمایش دادن اسباب بازی و عروسک های سی کشور در ششمین جشنواره بازی و اسباب بازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ وزیری نژاد در گفت و گو با خبر نگاران گفت: نوروز ۹۶ ششمین جشنواره بازی و اسباب بازی به مدت ۱۰ روز در مجموعه تاریخی فرهنگی سعد السلطنه بر گزار می‌شود.
 
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری افزود: در جشنواره امسال، عروسک‌های ۳۰ کشور هم جا داده شده است و در کنار آن عروسک‌های ۳۱ استان کشور هم قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این جشنواره با جشنواره دایمی فروش سوغات و صنایع دستی همراه است که می‌تواند گردشگران زیادی را جذب کند.
 
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بیان کرد: این مجموعه ۹۰ غرفه دارد که ۲۵ غرفه آن برای نمایش و فروش اسباب بازی در نظر گرفته شده است و اجناس عرضه شده با ۱۵ تا ۲۰ درصد تخفیف عرضه می‌شود.
 
وزیری نژاد افزود: در جشنواره ششم بازی و اسباب بازی روزانه ۵ بازی محلی استان قزوین برگزار می‌شود که در مجموع ۵۰ بازی محلی این استان نمایش داده خواهد شد.
 
وی ادامه داد: برنامه‌های جُنگی هم در کنار اجرای تاتر و نمایش عروسکی در نظر گرفته شده است.
 
وزیری نژاد محتوای برنامه‌های جشنواره نوروزی بازی و اسباب بازی را فرهنگ شهر وندی دانست و گفت: باید به ۱۰۰ هزار نفری که به سعد السلطنه مراجعه می‌کنند اموزش‌ها شهر وندی را ارائه دهیم.
 
وی افزود: امسال جشنواره عکس قزوین هم بر گزار خواهد شد که تا کنون ۴۴۰ عکاس از سراسر کشور ثبت نام کرده اند که از این میان ۶۰ عکاس انتخاب می‌شوند.
 
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در پایان گفت: دو کلیپ هم برای معرفی شهر قزوین ساخته شده که در شبکه‌های مجازی قرار است منتشر شود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار