اردبیل؛

تمام تمهیدات لازم برای اسکان تیم های مسابقات والیبال آسیا انجام شده است

فرماندار شهرستان سرعین گفت: تمامی تمهیدات و هماهنگی‌های لازم برای اسکان تیم‌های مسابقات والیبال آسیا در شهرستان سرعین اندیشیده شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عاطف ناصری در جلسه هماهنگی میزبانی از ورزشکاران مسابقات جهانی والیبال افزود: با توجه به میزبانی شهر سرعین در اسکان تیمهای والیبال شرکت‌کننده در مسابقات والیبال آسیایی شهر اردبیل حضور تیم های خارجی و برگزاری مسابقات بین‌المللی بهترین فرصت در راستای شناساندن فرصت‌های بی‌نظیر شهر توریستی سرعین در عرصه جهانی است.

وی گفت: با توجه به این‌که هر ورزشکار می‌تواند سفیری برای کشور خود باشد لازم است دستگاه‌های ذی‌صلاح و مراکز رفاهی و تفریحی به خصوص آب‌های گرم معدنی با ارتقای سطح خدمات خود از این فرصت بی‌نظیر استفاده کرده و خاطرات خوشایندی را برای ورزشکاران بین‌المللی در مدت حضور خود در شهرستان سرعین فراهم کنند.

فرماندار شهرستان سرعین از آمادگی کامل این شهر از استقبال از این ورزشکاران در روزهای آینده خبر داد و بیان کرد: به زودی با نصب بنرها و پرچم‌ها و بیلبوردها چهره شهر سرعین به چهره ورزشی مرتبط با این مسابقات تغییر خواهد کرد.

ناصری تصریح کرد‌: تمامی تمهیدات و هماهنگی‌های لازم در خصوص اسکان تیم‌های مسابقات والیبال آسیا و تامین امنیت ورزشکاران در طی مدت اقامت خود در سطح شهرستان اندیشیده شده و تا پایان این مسابقات نیز تمام خودروهای آتش‌نشانی و آمبولانس در میادین اصلی شهر مستقر خواهند شد.

وی اظهار کرد: امیدواریم میزبانی خوبی از شرکت‌کنندگان در مسابقات داشته باشیم و از این طریق بتوانیم رضایت همگان را جلب کرده و مطالبات و خواسته‌های آنان را برطرف کنیم که در این زمینه نیازمند همکاری و مشارکت مسئولین و دستگاه‌های مربوطه هستیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.